آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Headphones Volume Booster 2.1 تقویت کننده صدای هدفون برای اندروید

دانلود Headphones Volume Booster برای اندروید

Headphones Volume Booster ابزاری بی نظیر برای تقویت بیس سیستم و حجم صدای هدفون می باشد. با کمک این برنامه می توانید صداها را واضح تر و بلند تر بشنید. این اپلیکیشن قادر به افزایش صدای اعلامیه ها، آلارم، و تماس های دریافتی و دیگر اعلامیه هاست. bass booster به شما کمک می کند که موزیک های خود را بهتر بشنوید. هدفون خود را به سیستمتان متصل کنید، این برنامه را باز کنید و فعال کنید و حجم صدا را افزایش دهید و لذت ببرید.
برای گرفتن نتیجه بهتر از برنامه پیشنهاد می شود که به موزیک ها، رادیو، کتاب های صوتی، یا ویدیوها با کمک هدفون خود گوش فرا دهید. ضربات و ... با کمک این برنامه با وضوح بیشتری پخش می شوند. شما می توانید صدای بهتری از موزیک مورد علاقه خود انتظار داشته باشید. حجم Headphones Volume Booster بسیار کم است و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. طراحی برنامه مدرن اما در عین حال ساده است، به شکلی که تنها کاری که لازم است در آن انجام دهید، on و off کردن آن می باشد. Headphones Volume Booster برای بیش از نیم میلیون بار از سراسر جهان دانلود شده است. حجم این برنامه کمتر از 3 مگابایت بوده و برای اجرای آن نیاز به اندروید 4.1 به بالا خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار Headphones Volume Booster :


- کم حجم و سبک

- افزایش دادن حجم صدای اس ام اس و اعلامیه ها

- افزایش دادن حجم صدای آهنگ ها از  هدفون

- بهبود ضربات و کوبش های آهنگ

- رابط کاربری مدرن و ساده

- سازگار با انواع هدفون ها

- بهبود صدای کتاب های صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار Headphones Volume Booster :


دانلود Headphones Volume Booster برای اندروید  دانلود Headphones Volume Booster برای اندروید  دانلود Headphones Volume Booster برای اندروید  دانلود Headphones Volume Booster برای اندروید  دانلود Headphones Volume Booster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی