آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Vlog Star 5.9.2 ویرایشگر ویدیو و ساخت اسلایدشو برای اندروید

دانلود Vlog Star برای اندروید

Vlog Star for YouTube  یکی از بهترین تدوین کننده های فایل های ویدیویی است که با استفاده از آن می توانید اسلایدشو های بی نظیری بسازید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از این نرم افزار استفاده کنید تا افکت های بصری به فایل های ویدیویی خود اضافه کنید، یا ویدیوهای خود را ترکیب کنید. فیلتر های ویدیویی این برنامه دارای کیفیت بالایی هستند. از بین ده ها افکت جذاب ویدیویی مانند glitch, vhs، رترو، فیلم و ... انتخاب کنید تا فایل ویدیویی جذابی که می خواهید به وجود بیاورید را بسازید و آن را به اشتراک بگذارید.
میزان روشنایی، شفافیت، اشباع، دما و بسیاری دیگر از فایل خود را تنظیم کنید. زبا فونت ها، سایه اندازی، و ویژگی های انیمیشنی، متون خود را شخصی سازی کنید. شما می توانید متن ورودی جذابی را برای ویدیوی خود تعیین کنید. صدها استیکر مختلف و اموجی وجود دارد. هم چنین می توانید از موزیک های رایگان برای فایل های خود استفاده کنید. بیش از 50 افکت انتقالی جذاب وجود دارد، که می تواند فایل های ویدیویی شما را مانند کار های سینمایی کند. بدون استفاده از کامپیوتر، یا داتن دانش قبلی در زمینه تدوین فایل های ویدیویی این برنامه نیاز های شما را برطرف می سازد. Vlog Star for YouTube بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود Vlog Star

✅ نام نرم افزارVlog Star❤️ تعداد دانلود5464
⭐نسخه نرم افزار5.9.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل76 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Vlog Star for YouTube


- اضافه کدن فریم به ویدیوهای PIP

- تقسیم کردن ویدیو به چند بخش

- بریدن بخش های اضافی

- تغییر دادن ابعاد فایل ویدویی

- ترکیب چند فایل با یک دیگر

- تنظیم کردن سرعت ویدیو

- دارای بیش از 50 افکت مختلف


تصاویری از محیط نرم افزار Vlog Star for YouTube :


دانلود Vlog Star برای اندروید  دانلود Vlog Star برای اندروید  دانلود Vlog Star برای اندروید  دانلود Vlog Star برای اندروید  دانلود Vlog Star برای اندروید


پسورد فایل :
کپی