آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود How To Draw Princess 1.0.15 آموزش رسم شاهزاده برای اندروید

دانلود How To Draw Princess برای اندروید

How To Draw Princess  مراحلی که این برنامه برای شما به نمایش می گذارد را دنبال کنید تا پرنسسی زیبا بکشید. پرنسس زیبا، قلعه، کالاسکه کدوتنبل و بسیاری دیگر را می توانید در این برنامه بیابید. طراحی ها با جزئیاتی بالا به نمایش در می آیند تا حتی افراد مبتدی نیز بتوانند آن ها را دنبال کنند. شما برای رسم این طراحی های جذاب، نیاز به تجربه و مهارت قبلی ندارید. می توانید مراحل این برنامه را دنبال کنید تا کارهایی زیبا را به اشتراک بگذارید. کارهایتان را می توانید درست پس از کامل کردن طراحی اولیه، رنگ بزنید. ابزار مختلفی بریا طراحی در اختیار شما قرار می گیرد؛ طرح ها را به گونه ای که دوست دارید ایجاد کنید. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است و با سرعت بالا می توانید طراحی پرنسس ها را بیاموزید. How To Draw Princess برای بیش از  5 میلیون بار دانلود شده است و کاربران گوگل پلی به آن امتیاز 4.4 از 5 را داده اند.
عملکرد برنامه بهبود یافته است و اکنون راحت تر می توانید از امکانات آن استفاده کنید. این نرم افزار حجم پایینی دارد و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. این نرم افزار با شیوه های آموزشی مدرنی که دارد عملکرد یادگیری شما را تسریع می کند. How To Draw Princess را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار How To Draw Princess


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان

- یادگیری سریع رسم شاهزاده ها

- رنگ آمیزی طرح های کشیده شده

- رابط کاربری دوستانه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- رسم قلعه، کالاسکه و بسیاری دیگر

- مناسب باری تمامی سنین

تصاویری از محیط نرم افزار How To Draw Princess :


دانلود How To Draw Princes برای اندروید  دانلود How To Draw Princes برای اندروید  دانلود How To Draw Princes برای اندروید  دانلود How To Draw Princes برای اندروید  دانلود How To Draw Princes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی