آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » آموزش رسم سلاح برای اندروید How to draw weapons 1.0.5

دانلود How to draw weapons برای اندروید

How to draw weapons قدم به قدم قادر به رسم سلاح های خود خواهید بود. آیا می خواهید دوستان خود را سوپرایز کنید؟ این اپلیکیشن برای شماست. دروس مختلف با درجه سختی متنوع در اختیارتان قرار می گیرد تا جنبه های کلیدی نقاشی کشیدن را بیاموزید. شما به سادگی قادر به رسم آن چه که در ذهنتان تصور می کنید خواهید بود. تعداد زیادی از افراد امروزه می خواهند نحوه طراحی را بیاموزند، اما با مشکلات و موانع مختلفی رو به رو می گردند.

توسعه دهندگان برنامه با در نظر داشتن این نکته، How to draw weapons را به گونه ای طراحی کرده اند که هر کاربری بتواند با بیشترین سرعت و راحتی مفاهیم کلیدی طراحی را بیاموزد. اگر می خواهید نحوه رسم سلاح های واقع گرایانه را به گونه ای یاد بگیرید که سبب بر انگیخته شدن حسادت دیگران شود، این اپلیکیشن برای شما خواهد بود. این نرم افزار شامل مجموعه بزرگی از آموزش های قدم به قدم است که به تمامی کاربران کمک می کند رسم سلاح ها را به راحتی یاد بگیرند. حتی اگر اصلا اهل نقاشی کردن نیستید، مشکلی نیست، آموزش های این برنامه از ابتدایی ترین حالات ممکن شروع شده اند. How to draw weapons بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار How to draw weapons :


- یادگیری سریع موارد مختلف

- رابط کاربری ساده و سر راست

- ترجمه شده به زبان های مختلف

- تعداد زیادی از سلاح ها برای نقاشی

- آموزش کشیدن شات گان ها

- آموزش قدم به قدم نکات مختلف

- مناسب برای کاربران تازه کار و مبتدی

- رسم سلاح های واقع گرایانه و جذاب


تصاویری از محیط نرم افزار How to draw weapons :


دانلود How to draw weapons برای اندروید  دانلود How to draw weapons برای اندروید  دانلود How to draw weapons برای اندروید  دانلود How to draw weapons برای اندروید  دانلود How to draw weapons برای اندروید


پسورد فایل :
کپی