آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Notes Widget Reminder 2.65 ابزارک یادآور برای اندروید

دانلود Notes Widget Reminder برای اندروید

Notes Widget Reminder  یکی از ساده ترین و سر راست ترین ابزار یادداشت برداری اندرویدی می باشد که برای بیش از 100 هزار بار از سراسر جهان دانلود شده است. با استفاده از این برنامه می توانید خود را از شر اپلیکیشن های پیچیده که حجمی از ابزار غیر ضروری را در اختیارتان قرار می دهند راحت شوید. با یک کلیک می توانید یادداشت های دلخواه خود را اضافه کنید. شما قادر به  اضافه کردن یادداشت به شکل مستقیم درون ویجت هستید. در هوم اسکرین خود کافیست یک ضربه بر روی ویجت بزنید تا امکان اضافه کردن یادداشت برای شما به وجود بیاید. هم چنین می توانید به یادداشت های خود یادآور نیز اضافه کنید. یادآور های این برنامه تنها چند بوق متوالی برای شما نمی زنند، بلکه برای یک دقیقه صدای زنگ بلندی ایجاد می شود که به شما یادآوری می کند چه کاری را باید انجام دهید.
Notes Widget Reminder ابزارکی شفاف است که پس زمینه سیستم خود را از پشت آن می توانید ببینید. زمینه این ابزارک در رنگ هایی مانند قرمز، بنفش، سبز، زرد و ... بسته به استفاده ای که دارید می تواند به نمایش در بیاید. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد و با نصب آن، فضای زیادی از سیستمتان اشغال نمی گردد. Notes Widget Reminder بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Notes Widget Reminder


- مصرف پایین از منابع سیستمی

- آسان کردن فرآیند یادداشت برداری

- اضافه کردن یادآور به یادداشت ها

- رینگتون برای یادآور ها به جای بوق های متوالی

- کم حجم و سبک

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در مارکت گوگل پلی

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط نرم افزار Notes Widget Reminder :


دانلود Notes Widget Reminder برای اندروید  دانلود Notes Widget Reminder برای اندروید  دانلود Notes Widget Reminder برای اندروید  دانلود Notes Widget Reminder برای اندروید  دانلود Notes Widget Reminder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی