آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود PDF Extra 10.12.2453 اسکن و تبدیل فایل های پی دی اف برای اندروید

دانلود PDF Extra برای اندروید

PDF Extra  نرم افزاری همه کاره است که تمام نیاز های شما را در یک اپلیکیشن فراهم می کند. شما قادر به ویرایش کردن فایل های پی دی اف، امضا کردن آن ها، اسکن کردن، تبدیل کردن آن ها به فرمت اکسل و ورد و ... خواهید بود. با یکی از حرفه ای ترین ویرایشگر های موجود برای موبایل، می توانید هر تغییر دلخواهی را در فایل های pdf خود دهید. از تصاویر متون، طراح ها، امضاهای دیجیتالی و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. علاوه بر این می توانید صفحات دلخواه خود را بچرخانید، حذف کنید یا ترتیب آن ها را تغییر دهید. این نرم افزار قادر به باز کردن سریع انواع فایل های pdf است. با باز کردن فایل های خود در حالت night mode، می توانید فشار وارد شده به چشمان خود را کاهش دهید.
هم چنین قادر هستید که تنها از صفحاتی که معیین کرده اید پرینت بگیرید. برای برخی از زبان ها از قابلیت text to speach نیز پشتیبانی می شود. PDF Extra فایل های pdf شما را به فرمت هایی نظیر word, excel و epub تبدیل می کند. پی دی افی یک صفحه ای بسازید یا از چندین صفحه ای که در اختیار دارید اسکن بگیرید و فایل دلخواه خود را ایجاد کنید. این نرم افزار یکی از حرفه ای ترین ابزار برای ویرایش فایل هاست. PDF Extra بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

دانلود PDF Extra

✅ نام نرم افزار PDF Extra ❤️ تعداد دانلود 5042
⭐نسخه نرم افزار 10.12.2453 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6.0 🔆 حجم فایل 84 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PDF Extra


- امکان محافظت کردن از فایل های پی دی اف
- پشتیبانی از امضاهای دیجیتالی
- اسکن کردن اسناد دلخواه
- تبدیل کردن پی دی اف به فرمت های مختلف
- مشاهده کردن انواع فایل ها
- پشتیبانی از حالت night mode
- دارای قابلیت text to speach


PDF Extra


فایل های PDF را ویرایش کنید

• فایل های PDF را با پیشرفته ترین ویرایشگر موبایل موجود ویرایش کنید. به راحتی می توانید هر  بخش پی دی اف نظیر متون، تصاویر، طراحی، امضاها، گواهی ها و موارد دیگر را تغییر دهید.


سازماندهی صفحات در PDF

• مشاهده و سازماندهی صفحات در فایل های PDF - صفحات را به راحتی بچرخانید و یا حذف کنید.


خواندن و چاپ

• به سرعت فایل های PDF را باز کرده و مشاهده کنید. حالت خواندن بهینه ، بهترین تجربه خواندن را در اختیار شما قرار می دهد ، حالت شب ، تبدیل نوشتار به گفتار از جمله قابلیت های نرم افزار است.


تبدیل PDF

• با حفظ طرح و قالب بندی اصلی، فایل های PDF را به Word، Excel یا ePub تبدیل کنید. فایل های Word، Excel و ePub را به صورت PDF ذخیره کنید و به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید.


نشان گذاری پی دی اف

• با استفاده از یادداشت های چسبناک و ابزارهای طراحی، روی فایل های PDF نظر بدهید. متن را با ابزارهای حاشیه نویسی برجسته و نشانه گذاری کنید.


اسکن اسناد و تبدیل به PDF

• اسناد کاغذی خود را به آسانی در فایل های قابل ویرایش اسکن و دیجیتالی کنید. با استفاده از گزینه دسته ای خودکار، فایل های PDF یک صفحه ای ایجاد کنید یا ده ها فایل را در یک فایل اسکن کنید.


پر کنید و امضا کنید

• فرم های PDF را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود پر کرده و امضا کنید. پشتیبانی پیشرفته از فرم‌های PDF قابل پر کردن به شما این امکان را می‌دهد که تمام تغییرات مورد نیاز خود را انجام دهید و اسناد را با امضای دیجیتال ذخیره شده خود یا با کشیدن امضا بر روی سند امضا کنید. گواهی دیجیتال پیشرفته به شما امکان می دهد صحت فایل های PDF را تأیید کنید.


محافظت از PDF

• اسناد حساس خود را با رمزهای عبور محافظت کنید تا دسترسی به آنها را قفل، رمزگذاری و محدود کنید. با گواهی های PDF پیشرفته کار کنید تا صحت آنها را تأیید کنید.


مدیر فایل یکپارچه

• اسناد محلی و راه دور خود را به راحتی مدیریت کنید. به سرعت فایل‌های PDF خود را در پوشه «اسناد من» دستگاه بیابید، فضای ذخیره‌سازی محلی خود را مرور کنید یا به اسناد خود در فضای ابری دسترسی پیدا کرده و همگام‌سازی کنید. دانلود Aiseesoft PDF to Excel Converter و دانلود signNow و دانلود Smallpdf از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار PDF Extra :


دانلود PDF Extra برای اندروید  دانلود PDF Extra برای اندروید  دانلود PDF Extra برای اندروید  دانلود PDF Extra برای اندروید  دانلود PDF Extra برای اندروید


پسورد فایل :
کپی