آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.75 Smallpdf مدیریت و ویرایش فایل های پی دی اف برای اندروید

دانلود Smallpdf برای اندروید

Smallpdf نرم افزاری قدرتمند برای اسکن، ویرایش، تبدیل، و فشرده سازی فایل های پی دی اف می باشد. این برنامه تمام نیازهای شما را برآورده می کند. چه بخواهید پی دی افتان را به اشخاص دیگر ارسال کنید، و چه به دنبال تبدیل فرمت آن باشید این برنامه به کارتان می آید. با استفاده از این برنامه می توانید اسکن های با کیفیتی از اسناد خود به شکل دیجینتال داشته باشید. تبدیل کردن pdf به عکس و یا تبدیل عکس به pdf در این برنامه امکان پذیر است. اسنادی که چند صفحه دارند را نیز می توانید با این برنامه اسکن کنید. امکان حذف کردن اعواج و لرزش از اسکن ها وجود دارد.

این برنامه به شکل خودکار عکس هایی که از اسناد خود تهیه کرده اید را شفاف و واضح می کند و کیفیت آن ها را افزایش می دهد. می توانید از حالت های مختلف فشرده سازی استفاده کنید تا حجم فایلتان را از 40 تا 70 درصد کاهش دهید. امکان جست و جو کردن فایل های موجود در سیستم وجود دارد. این برنامه قادر است صفحات مختلف را با یک دیگر ترکیب کند و یک پی دی اف به وجود بیاورد. می توانید ترتیب صفحات را تغییر دهید، آن ها را بچرخانید یا در صورت نیاز آن ها را حذف نمایید. جست و جو کردن و کپی کردن محتوا به راحتی انجام می شود. Smallpdf بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Smallpdf

✅ نام نرم افزارSmallpdf❤️ تعداد دانلود6334
⭐نسخه نرم افزار1.75🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل150 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Smallpdf


- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- چرخاندن، حذف کردن و برش صفحات

- بهینه سازی حجم، رنگ، و قالب صفحات

- تغییر دادن نام فایل ها

- فشرده سازی تا 70% از حجم فایل

- تبدیل کردن pdf به فرمت های تصویری

- تهیه اسکن هایی با کیفیت بالا

- اسکن کردن از اسناد چند صفجه ای

- تغییر دادن سایز محتوا به شکل خودکار

تصاویری از محیط نرم افزار Smallpdf :


دانلود Smallpdf برای اندروید  دانلود Smallpdf برای اندروید  دانلود Smallpdf برای اندروید  دانلود Smallpdf برای اندروید  دانلود Smallpdf برای اندروید


پسورد فایل :
کپی