آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود KReader 3.7 کتاب خوان حرفه ای برای اندروید

دانلود KReader برای اندرووید

KReader  شما قادر به مطالعه هزاران کتاب به شکل رایگان هستید. از کتابخانه های آنلاین پشتیبانی می شود. علاوه بر این می توانید کتاب هایی که در سیستمتان ذخیره شده اند را نیز مشاهده کنید و مطالعه نمایید. دیگر برای یافتن کمیک ها، اسناد، موسیقی ها، کتاب ها و ... نیازی به یافتن کتابخوان جدید ندارید. این برنامه تمامی نیازهای شما را بر آورده می سازد. از فرمت های نظیر PDF, EPUB, EPUB3, MOBI, DJVU, FB2, FB2.ZIP, TXT و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. می توانید فاصله بین خطوط، سایز فونت، سایه ها، تراز بندی متن، رنگ های آلفا، لبه ها و بسیاری دیگر را به شکل دلخواه تنظیم کنید.
KReader دارای حالت شبانه نیز می باشد که کار مطالعه را آسان تر می سازد. شما می توانید رنگ تم این برنامه را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. حتی امکان تغییر دادن رنگ پس زمینه برخی از فرمت ها نیز وجود دارد. راه های مختلفی برای رفتن به صفحات بعدی طراحی شده است. می توانید با دست خود، یا با دوکمه های کنترل صدا و ... به صفحات قبل یا بعد بروید. 5 حالت اتوماتیک scroll نیز وجود دارد که کار مطالعه را حتی راحت تر می سازد. در حالت افقی، می توانید دوصفحه را همزمان مشاهده کنید. KReader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار Librera و  دانلود و نصب iReader و دانلود Google PDF Viewer و دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

دانلود KReader PRO

✅ نام نرم افزارKReader PRO❤️ تعداد دانلود2113
⭐نسخه نرم افزار3.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل40 مگابایت

ویژگی های نرم افزار KReader read for kindle file


- پشتیبانی از 40 زبان زنده دنیا

- پشتیبانی از فرمت هایی نظیر CBZ و CBR

- ویجت برای دسترسی سریع تر

- اضافه کردن بوک مارک

- اضافه کردن کتاب ها به دسته بندی های دلخواه

- پشتیبانی از مترجم های آنلاین

- تغییر دادن رنگ پس زمینه کتاب ها

تصاویری از محیط نرم افزار KReader read for kindle file :


دانلود KReader برای اندرووید  دانلود KReader برای اندرووید  دانلود KReader برای اندرووید  دانلود KReader برای اندرووید  دانلود KReader برای اندرووید


پسورد فایل :
کپی