آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار 1.137 Translate On Screen ترجمه متن اپلیکیشن ها برای اندروید

دانلود Translate On Screen برای اندروید

Translate On Screen  قادر به ترجمه هر متنی که در صفحه نمایشتان نشان داده می شود است. می توانید در هر لحظه و در هر اپلیکیشنی ترجمه دلخواه خود را ببینید، حتی زمانی که در وب مرور می کنید یا بازی می کنید. از بیش از 100 زبا زنده دنیا پشتیبانی می شود. می توانید متن موجود در سایر اپلیکیشن ها را ترجمه کنید. از ترجمه صوتی و ترجمه با دوربین نیز پشتیبانی می شود. البته این ویژگی تنها برای بعضی از زبان ها فعال است. ترجمه شما با یک حباب در بالای صفحه نمایشتان نشان داده خواهد شد. می توانید از قابلیت OCR برای متن های اسکن شده خود استفاده کنید. ویجت این برنامه را می توان در مکان دلخواه برد.
در حبابی که به نمایش در می آید، قادر به کپی کردن متن ترجمه شده هستید. هم چنین می توانید زبان برنامه را از طریق همان ویجت کنترل کنید. در صورتی که زبان مورد نظر دارای ویژگی صوتی هم باشد، با زدن بر روی بلندگو برنامه متنی که ترجمه شده است را برای شما می خواهند. ویژگی منحصر به فرد Translate On Screen ترجمه متن های موجود در سایر اپلیکیشن هاست. اگر در اندروید خود بازی می کنید و می خواهید روایت بازی را نیز دنبال کنید، با کمک این اپلیکیشن قادر به ترجمه متن مورد نظر خود درون بازی خواهید بود. Translate On Screen بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود Translate On Screen

✅ نام نرم افزارTranslate On Screen❤️ تعداد دانلود3007
⭐نسخه نرم افزار1.137🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل45 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Translate On Screen


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز با دیدن تبلیغات

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیا

- دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان

- سازگار با تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

- دارای ابزارک قابل شخصی سازی

- تنظیم ترجمه با موتور دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار Translate On Screen :


دانلود Translate On Screen برای اندروید  دانلود Translate On Screen برای اندروید  دانلود Translate On Screen برای اندروید  دانلود Translate On Screen برای اندروید  دانلود Translate On Screen برای اندروید  دانلود Translate On Screen برای اندروید


پسورد فایل :
کپی