آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Yandex.Translate 68.5 مترجم یاندکس برای اندروید

دانلود Yandex.Translate برای اندروید

Yandex.Translate  با کمک این اپلیکیشن قادر به ترجمه 90 زبان زنده دنیا به زبان فارسی به شکل آنلاین خواهید بود. زبان فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، ترکی یا انگلیسی را به شکل آفلاین ترجمه کنید. لغات دلخواه خود را بیان کنید و ترجمه آن ها را مشاهده کنید. و با هدف رقابت با مترجم گوگل عرضه شده است. البته این قابلیت برای تمام زبان ها فعال نیست. با مثال های موجود در این برنامه، معنای لغات جدید را درک کنید. از تابلوها با دوربین گوشی خود عکس بگیرید و ترجمه آن ها را مشاهده کنید. این نرم افزار از OCR پشتیبانی می کند و با کمک آن می توانید 12 زبان زنده دنیا را ترجمه نمایید. لغات مورد علاقه خود را ذخیره سازی کنید تا بعدا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. از ساعت های اندرویدی نیز پشتیبانی می شود. ترجمه هایی که انجام داده اید در تاریخچه برنامه ذخیره سازی میش وند و قادر به مشاهده آن ها هستید. کل سایت مورد نظر خود را می توانید با این برنامه ترجمه کنید.
این ویژگی Yandex.Translate، تقریبا مشابه گوگل ترنسلیت است. لغات موجود در سایر اپلیکیشن ها را ترجمه کنید. برای این منظور اندروید شما باید بالای 6 باشد. این نرم افزار نه تنها دارای دیتابیس بزرگی از لغات مختلف و جدید است، بلکه به شما امکان ترجمه اصطلاحات خاص را نیز می دهد. Yandex.Translate بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود Yandex.Translate

✅ نام نرم افزارYandex.Translate❤️ تعداد دانلود21379
⭐نسخه نرم افزار68.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل98 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Yandex.Translate


- ترجمه 90 زبان زنده دنیا از جمله فارسی
- امکان ترجمه آفلاین برخی از زبان ها
- قابلیت OCR برای 12 زبان
- امکان ترجمه متون از سایر اپلیکیشن ها

- رابط کاربری مدرن و ساده
- ذخیره سازی ترجمه های دلخواه در لیست علاقه مندی ها
- مشاهده تاریخچه ترجمه ها
- تشخیص صدا و نمایش معنای کلمات بیان شده

تصاویری از محیط نرم افزار Yandex.Translate :


دانلود Yandex Translate برای اندروید  دانلود Yandex Translate برای اندروید  دانلود Yandex Translate برای اندروید  دانلود Yandex Translate برای اندروید  دانلود Yandex Translate برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی