آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود WhatsTools 3.14.33 برنامه مجموعه ابزار مفید واتساپ برای اندروید

دانلود WhatsTools برای اندروید

WhatsTools: Status Saver نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید تمام ویدیوها و تصاویر مختلف را از whatsapp status دانلود کنید. این اپلیکیشن مجموعه ای از ابزار کاربردی و ترفند های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. بیش از 16 ویژگی مختلف را با کمتر از 10 مگابایت در سیستم خود یک جا داشته باشید. در این اپلیکیشن می توانید عکس ها را مرور کنید. از سسیستم های چند اکانته نیز پشتیبانی می شود. می توانید با یک کلیک، پیام های دلخواه خود را به لیست مخاطبین ارسال کنید. reply کردن سریع ممکن است. از تایپ پیام های تکراری پرهیز کنید، کافیست پیام های فوری بسازید. وضعیت تصویر را می توانید از تمام موضوعات ممکن مشاهده کنید. ارسال پیام های فانتزی ممکن می باشد. می توانید پیام های خود را برعکس، آینه ای، و ... کنید. امکان ارسال پیام خالی نیز وجود دارد.
در پروفایل واتساپ برای تماس های جدید و از دست رفته جست و جو کنید. میلیون ها گیف جالب وجود دارد که با آن ها می توانید گفت و گوی خود را حتی زنده تر از قبل کنید. با هر کسی که دوست دارید به شکل مستقیم ارتباط برقرار کنید. بیش از 6 ابزار مختلف از جمله دانلودر تصاویر و فیلم ها وجود دارد. این برنامه قادر به اجرای انواع فایل های ویدویی دانلود شده می باشد. دانلود ها با سرعت بالایی انجام خواهند شد. WhatsTools: Status Saver بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

دانلود WhatsTools

✅ نام نرم افزارWhatsTools❤️ تعداد دانلود2136
⭐نسخه نرم افزار3.14.33🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WhatsTools: Status Saver


- پخش کننده انواع فیلم ها

- دانلود فیلم ها و تصاویر به شکل دست جمعی

- سرعت بالای دانلود فایل ها

- میلیون ها گیف برای ارسال

- ساخت پیام های فوری

- ارسال پیام به چند مخاطب به شکل همزمان

- امکان مدیریت چند اکانت واتس آپ

- مشاهده وضعیت تصاویر از تمام موضوعات


مرتبط با موضوع :


دانلود واتساپ کامپیوتر

دانلود واتساپ اندروید

تصاویری از محیط نرم افزار WhatsTools: Status Saver :


دانلود WhatsTools برای اندروید  دانلود WhatsTools برای اندروید  دانلود WhatsTools برای اندروید  دانلود WhatsTools برای اندروید  دانلود WhatsTools برای اندروید


پسورد فایل :
کپی