آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه Loopsie 5.0 تبدیل عکس های ثابت به سینماگراف برای اندروید

دانلود Loopsie برای اندروید

Loopsie نرم افزاری محبوب با بیش از 1 میلیون کاربر است که با آن می توانید عکس های ثابت خود را به تصاویر متحرک خیره کننده سینما گراف تبدیل کنید. برای استفاده از این برنامه، کافیست 4 مرحله انجام دهید. ابتدا از جایی که می خواهید فیلم بگیرید. سعی کنید دست خود را ثابت نگه دارید.

سپس این برنامه به شکل خودکار ویدیوی شما را ثابت می کند. حالا بر روی ویدیوی ثابت شده خود دست بکشید. هرجایی که دست می کشید، متحرک می شود، و باقی نقاط ثابت باقی می ماند. حالا می توانید سینماگرافی که ساخته اید را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. Loopsie دارای دوربین پیشرفته ای برای فیلم برداری با کیفیت HD می باشد و ساخت تصاویر متحرک سینماگراف تخصص این نرم افزار است. ویرایش کردن فایل های ویدیویی، کار آسانی خواهد بود. این برنامه به شکل خودکار لرزش دست را از ویدیوهای شما حذف می کند. علاوه بر این حرکات نا مطلوب حذف می گردند. فیلم های شما مات نخواهند شد، این اپلیکیشن از ویدیوهای Full HD پشتیبانی می کند. نیازی نیست که فردی حرفه ای باشید تا بتوانید سینماگراف های جذاب بسازید. کار کردن با این برنامه می تواند به سادگی گرفتن یک سلفی باشد. در  دانلود Loopsie می توانید تعیین کنید که ویدیوی شما دائما تکرار شود یا نه. اشتراک گذاری خروجی برنامه به سادگی انجام می شود.

ویژگی های نرم افزار Loopsie


- رزولوشن های مختلف برای ویدیوها

- انتخاب بین ابعاد رایج

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- پشتیبانی از ویدیوهای Full HD

- دارای دوربین فیلم برداری حرفه ای

- حذف کردن لرزش های دست

- ویرایش آسان فایل های ویدیویی

- اشتراک گذاری سریع در رسانه های اجتماعی

تصاویری از محیط نرم افزار Loopsie :


دانلود Loopsie برای اندروید  دانلود Loopsie برای اندروید  دانلود Loopsie برای اندروید  دانلود Loopsie برای اندروید  دانلود Loopsie برای اندروید


پسورد فایل :
کپی