آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Game Launcher Tuner 1.9.1 لانچر تقویت کننده اندروید برای بازی

دانلود Game Launcher Tuner برای اندروید

Game Launcher Tuner با استفاده از این برنامه می توانید مشکل کمبود رم سیستم خود را حل کنید. این اپلیکیشن قادر است برنامه های موجود در پس زمینه شما را از رمتان خالی کند تا هم سرعت سیستمتان بالاتر برود و هم این که بتوانید بازی های سنگین را بدون لگ انجام دهید. اگر از دوست داران بازی های شوتر با گرافیک بالا همچون pubg هستید، با کمک این برنامه می توانید شرایط بازیتان را بهبود بخشید و کمتر لگ مشاده کنید. برای استفاده از این برنامه، کافیست آن را باز کنید. بازی های موجود در سیستم شما به شکل خودکار شناسایی می شوند. البته تنها بازی های معروف و سنگین تشخیص داده می شوند و اگر بازیتان پیدا نشد؛ می توانید به شکل دستی آن را به برنامه اضافه کنید.

حالا کافیست بازی هایی که اضافه شده اند را با کمک این لانچر باز کنید و تفاوت را تجربه کنید. Game Launcher Tuner از الگوریتم های مدرن و پیشرفته ای به منظور بهبود بازی ها استفاده می کند. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. Game Launcher Tuner بیش از یک میلیون کاربر دارد و در گوگل پلی امتیاز خوب 4.4 از 5 را بدست آورده است. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید 4.1 به بالا خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار Game Launcher Tuner


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- اضافه کردن آسان بازی ها به لانچر

- شناسایی خودکار بازی های محبوب

- حل شدن باگ نسخه قبلی

- خالی کردن رم سیستم قبل از اجرای بازی

- سازگار با بازی های معروفی مانند PUBG

- کم حجم و سبک، عدم فشار به منابع سیستمی

- بهبود بخشیدن سرعت اندروید

تصاویری از محیط نرم افزار Game Launcher Tuner :

 

دانلود Game Launcher Tuner برای اندروید  دانلود Game Launcher Tuner برای اندروید  دانلود Game Launcher Tuner برای اندروید  دانلود Game Launcher Tuner برای اندروید  دانلود Game Launcher Tuner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی