آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نسخه جدید Booster Cleaner 1.0.4 تقویت کننده و بهینه ساز اندروید

دانلود Booster Cleaner برای اندروید

Booster Cleaner احساس می کنید سیستمتان کند شده است؟ می خواهید طول عمر باتریتان را افزایش دهید؟ دیگر فضای کافی برای ذخیره سازی تصاویر ندارید؟ هیچ مشکلی وجود ندارد. اب استفاده از این برنامه رایگان می توانید انواع فایل های ناخواسته را از روی سیستم خود به شکل کامل پاک کنید. این اپلیکیشن مموری شما را از برنامه های پس زمینه خالی می کند و عملکرد سیستمتان را بهبود می بخشد. این برنامه نه تنها عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می بخشد، بلکه سبب می شود جست و جو های سریع تری را در وب تجربه کنید. طول عمر باتری شما افزایش پیدا می کند؛ و قادر به پاک سازی سریع تر فایل های apk خواهید بود.

این نرم افزار فایل های junk و موقتی موجود در سیستم شما را می یابد و با پاک کردن آن ها فضای قابل توجهی از سیستمتان را آزاد می کند. سرعت شبکه شما بالاتر می رود و علاوه بر این پردازنده تان خنک می شود تا در اجرای بازی های سنگین مشکلی نداشته باشید. Booster Cleaner با وجود رابط کاربری بسیار ساده ای که دارد، از جنبه های مختلف سیستم شما را بهینه سازی می کند. این اپلیکیشن قادر به حذف کردن فایل های مدیا از نرم افزار هایی مانند اینستاگرام و اسپوتیفای نیز هست. Booster Cleaner را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود سی کلینر و دانلود Files Go از دیگر بهینه سازهای اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Booster Cleaner


- خنک کردن پردازنده

- خالی کردن مموری سیستم

- بهبود سرعت اینترنت

- رابط کاربری بسیار ساده

- امکان حذف کردن فایل های نامطلوب

- شناسایی فایل های موقتی شبکه های اجتماعی

- سرعت بالا در بهینه سازی سیستم

- حذف کردن آسان فایل های apk

تصاویری از محیط نرم افزار Booster Cleaner :


دانلود Booster Cleaner برای اندروید  دانلود Booster Cleaner برای اندروید  دانلود Booster Cleaner برای اندروید  دانلود Booster Cleaner برای اندروید  دانلود Booster Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی