آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود JustPlay online video player 4.1.1 پخش کننده ویدیوهای آنلاین برای اندروید

دانلود JustPlay برای اندروید

JustPlay online video player اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که با آن بتوانید ویدیوهای موجود در sd card و حافظه داخلی خود را مشاهده کنید و در عین حال بتوانید ویدیوهایی که به شکل آنلاین موجود هستند را ببینید؛ این برنامه به کارتان خواهد آمد. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و بدون هیچ مشکلی قادر به بروزرسانی آن خواهید بود. از ویژگی hardware acceleration نیز پشتیبانی می شود و قادر به مشاهده سریع تر و روان تر ویدیوهای HD و با کیفیت خواهید بود.

JustPlay online video player مرور میلیون ها ویدیوی آنلاین به راحتی انجام می شود. این نرم افزار از بیش از 10 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. می توانید انواع فرمت های محبوب ویدویی را باز کنید. ویدیوهای موجود در سیستمتان در قالب شبکه ای نشان داده می شوند و تصویر بندانگشتی آن ها را خواهید دید. در حال حاضر از فرمت هایی نظیر 3GP, AVI, FLV, M4V, MKV, MOV, MP4, WMV پشتیبانی می شود. مدیریت فایل های مولتی مدیا نیز به شکل درون برنامه ای انجام می شود.

لینک استریم مورد نظر خود را وارد برنامه کنید تا ویدیوی شما به شکل آنلاین درون این برنامه به نمایش در بیاید. حتی می توانید لیستی از ویدیوهای پیشنهادی را ببینید. کرش خوردن برنامه بر روی اندروید های قدیمی حل شده است و اکنون بدون هیچ مشکلی برنامه اجرا می شود. تمام ویدیوهای hd شما بدون افت کیفیت نشان داده خواهند شد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به دانلود Lua Player Pro و KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار JustPlay online video player


- کم حجم و سبک

- مشاهده ویدیوهای پیشنهادی

- طراحی متریال و چشم گیر

- پخش استریم های آنلاین

- پخش انواع فرمت های ویدویی

- امکان مدیریت فایل های مولتی مدیا

- به کار بردن ویژگی hardware acceleration

- نمایش ویدیو های موجود در sd card

تصاویری از محیط نرم افزار JustPlay online video player:


دانلود JustPlay برای اندروید  دانلود JustPlay برای اندروید  دانلود JustPlay برای اندروید  دانلود JustPlay برای اندروید  دانلود JustPlay برای اندروید


پسورد فایل :
کپی