آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.9 3D PDF Reader نمایش فایل های pdf به صورت سه بعدی در اندروید

دانلود 3D PDF Reader برای اندروید

3D PDF Reader یکی از بهترین برنامه هایی است که برای نمایش فایل های سه بعدی pdf می توانید بیابید. این نرم افزار امکان کار با داده های سه بعدی را به شکل مستقیم در تبلت یا اسمارتفون شما به وجود می آورد. این نرم افزار توسط Tech Soft 3D توسعه داده شده است، کمپانی ای که با Adobe به شکل مستقیم همکاری می کند. همان تکنولوژی ای که برای نمایش فایل های سه بعدی در Adobe Reader به کار گرفته شده در این برنامه نیز استفاده شده است و امکانات تازه ای نیز به آن اضافه شده است. این نرم افزار 100% با فرمت pdf سازگار است و می تواند انواع داده های سه بعدی را با دقت بالا در آن به نمایش بگذارد. شما می توانید انواع محتواهای سه بعدی را به شکل مستقیم در سیستم خود به نمایش بگذارید. این اپلیکیشن از PRC و U3D نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این می توانید فرمت هایی نظیر .HSF, .STL, .PLY و .OBJ را نیز در آن اجرا کنید. این اپلیکیشن از صفحات برشی مختلف برای نمایش بخش های پیچیده مدل استفاده می کند. با کمک این برنامه می توانید فایل هایی که در سیستمتان ذخیره کرده اید یا در فضای ابری به آن ها دسترسی دارید را مشاهده کنید. 3D PDF Reader بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این ابزار کاربردی بیش از همه به کار مهندسان می آید. 3D PDF Reader را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید. نرم افزار پی دی اف خوان گوگل برای اندروید , دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ و دانلود New PDF Reader  از دیگر برنامه های پی دی اف خوان اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار 3D PDF Reader


- رابط کاربری ساده و دوستانه

- مشاهده انواع اطالعات مدل

- باز کردن فرمت های .HSF, .STL, .PLY و .OBJ 

- نمایش فایل های سه بعدی PDF

- باز کردن سریع فایل ها

- امکان مشاهده فایل های موجود در فضای ابری

- توسعه داده شده توسط شرکت شناخته شده Tech Soft 3D 

- نمایش اطلاعات تخمینی

تصاویری از محیط نرم افزار 3D PDF Reader :


دانلود 3D PDF Reader برای اندروید  دانلود 3D PDF Reader برای اندروید  دانلود 3D PDF Reader برای اندروید  دانلود 3D PDF Reader برای اندروید  دانلود 3D PDF Reader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی