آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Anime Music Radio 4.20.1 رادیو موزیک انیمه برای اندروید

دانلود Anime Music Radio برای اندروید

Anime Music Radio در این برنامه می توانید به همه موزیک های انیمه های محبوب خود دسترسی داشته باشید. بیش از 100 ایستگاه رادیویی در این برنامه پوشش داده شده اند و به شکل آنلاین می توانید مدام به موزیک های مختلف گوش دهید. اکولایزر قدرتمند 10 باندی نظیر با تنظیمات مختلف در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید برای برنامه sleep timer تعیین کنید تا در زمان دلخواه شما برنامه غیر فعال شود. این اپلیکیشن رایگان است و هیچ محدودیتی در آن وجود دارد. ابزارک مفید آن، کار دسترسی به ایستگاه های رادیویی را حتی آسان تر می کند. حتی اگر ارتباط اینترنتی شما کند باشد می توانید دسترسی سریعی داشته باشید.

در Anime Music Radio می توانید به تاریخچه ای از جست و جوهایتان دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن از حالت ️Full-screen dock نیز پشتیبانی می کند. این ویژگی زمانی که در ماشین هستید به کارتان خواهد آمد. تنظیمات متعددی برای شخصی سازی کردن پخش موزیک ها وجود دارد. Anime Music Radio در گوگل پلی امتیاز 4.7 از 5 را دریافت کرده است. برای موسیقی ها تصویر جذاب نمایش داده می شود. این نرم افزار بیش از 1 میلیون کاربر دارد. تم برنامه تیره است و شب ها در کار با آن به مشکل نخواهید خورد. رادیوهای جذابتان را به لیست علاقه مندی هایتان اضافه کنید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. Anime Music Radio بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود My Anime Stickers نیز از پست های مرتبط با والپیپر انیمه می باشد.


دانلود Anime Music Radio

✅ نام نرم افزارAnime Music Radio❤️ تعداد دانلود332
⭐نسخه نرم افزار4.20.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل16 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Anime Music Radio :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- دارای ابزارک برای دسترسی سریع

- تنظیم کردن sleep timer

- نمایش تاریخچه جست و جو ها

- دارای اکولایزر 10 باندی

- پوشش بیش از 100 ایستگاه رادیویی

- تم تیره مناسب کار در شب

تصاویری از محیط نرم افزار Anime Music Radio :


دانلود Anime Music Radio برای اندروید  دانلود Anime Music Radio برای اندروید  دانلود Anime Music Radio برای اندروید  دانلود Anime Music Radio برای اندروید  دانلود Anime Music Radio برای اندروید


پسورد فایل :
کپی