آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود OneCleaner 2018-07-02 وان کلینر - نصب برنامه بهینه ساز اندروید

دانلود OneCleaner برای اندروید

OneCleaner یکی از بهترین برنامه های بهینه سازی اندروید می باشد که به شکل رایگان ارائه شده است. می توانید رم خود را از برنامه های پس زمینه خالی کنید، و سرعت اندرویدتان را به شکل قابل توجهی بالا ببرید. با یک ضربه، سیستم شما بهینه سازی می شود، طول عمر باتریتان افزایش می یابد و همینطور فایل های موقتی و کش از سیسمتان پاک می شود و فضای بیشتری آزاد می گردد. این برنامه اندروید شما را سریع تر می کند و امکان اجرای بازی های سنگین را به وجود می آورد.

OneCleaner با بستن برنامه های پس زمینه به شکل کامل و خوابندن آن ها باعث می شود که در مصرف انرژیتان صرفه جویی شود. این اپلیکیشن فایل های junk موجود در اندرویدتان را به شکل خودکار می یابد و با حذف آن ها فضای بیشتری را آزاد می کند. با متوقف کردن اپلیکیشن هایی که کاربردی ندارند، فشار از روی پردازنده تان برداشته می شود و در نتیجه پردازنده سیستمتان خنک می گردد. این اپلیکیشن در عین کم حجم بودن، عملکردی مناسب دارد. OneCleaner بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است. عملکرد برنامه نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته و اکنون می توانید تا 50% بهتر سیستمتان را بهینه سازی کنید. OneCleaner را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار OneCleaner


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- بهینه سازی سیستم از جهات مختلف

- حذف فایل های موقتی

- بالا بردن سرعت اندروید

- رابط کاربری دوستانه

- خنک کردن پردازنده

- بستن برنامه های موجود در پس زمینه

- خالی کردن رم گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار OneCleaner :


دانلود OneCleaner برای اندروید  دانلود OneCleaner برای اندروید  دانلود OneCleaner برای اندروید  دانلود OneCleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی