آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود XML to JSON - Convert Bulk XML 0.0.3 برنامه تبدیل فایل های xml به json برای اندروید

دانلود XML to JSON برای اندروید

XML to JSON نرم افزاری رایگان برای تبدیل دسته ای از فایل های XML به JSON در گوشی شما می باشد. XML to JSON هیچ محدودیتی در انتخاب فایل های xml وجود ندارد. این نرم افزار تمام آن ها را با یک کلیک تبدیل می کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید آپلود کردن فایل RSS سالم می باشد. نمونه مشابه این اپلیکیشن برای کامپیوتر هم ارائه شده است. این نرم افزار به شکل آفلاین کار می کند و در نتیجه عملیات تبدیل در سیستم شما انجام می شود. هر فایل xml ای با بیشترین سرعتی که پردازنده سیستم شما اجازه می دهد به فایل json تبدیل می شود. اگر از افرادی هستید که دائما با فایل های حجیم و یا داده های مختلف سر و کار دارید این برنامه به کارتان می آید. شما می توانید با یک کلیک تمام فایل های موجود در لیست را تبدیل کنید، یا آن ها را یکی یکی انتخاب کنید و اقدام به تبدیل آن ها نمایید.

XML to JSON بیش از 10 هزار کاربر دارد و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. اگر فایل های xml شما شناسایی نشدند، کافیست فولدری که حاوی فایل های xml تان است را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این برنامه به تازگی ارائه شده است و ممکن است برخی از ویژگی های آن مشکل داشته باشد. این اپلیکیشن دارای تم تیره نیز هست که استفاده از آن را در شب و نقاط تاریک آسان می کند. XML to JSON به حریم خصوصی شما احترام می گذارد و اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی کند. XML to JSON را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار XML to JSON


- تبدیل گروهی فایل ها

- سرعت بالا در عملیات تبدیل

- تبدیل فایل ها به شکل آفلاین

- امکان تبدیل کردن تکی یا دست جمعی

- سازگار با اندروید های نسبتا قدیمی

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- کم حجم و سبک

- امکان انتخاب فولدرحاوی فایل های xml

تصاویری از محیط نرم افزار XML to JSON :


دانلود XML to JSON برای اندروید  دانلود XML to JSON برای اندروید  دانلود XML to JSON برای اندروید


پسورد فایل :
کپی