آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.1.24 Wecript مرورگر امن ویکریپت برای اندروید

دانلود Wecript برای اندروید

Wecript اپلیکیشنی رایگان برای سیستم های اندرویدی است که ویژگی های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مروری امن و در عین حال سریع را تجربه کنید. داده های حساس خود را در حالت incognito از شر tracker ها در امان نگه دارید. این نرم افزار در عین کم حجم بودن سرعت بالایی دارد. می توانید چند تب را به شکل همزمان باز کنید و در صفحات مختلف به مرور بپردازید. امکان جست و جوی صوتی نیز وجود دارد. از پخش ویدیوها نیز پشتیبانی می شود. می توانید در حالت شب به مرور در وب سایت ها بپردازید. این اپلیکیشن دارای حالت Reder نیز هست. می توانید سایت های دلخواه خود را به بوک مارکتان اضافه کنید.

امکان مشاهده وب سایت ها در حالت دسکتاپ وجود دارد. مرور شما کاملا امن خواهد شد. امکان دانلود انواع فایل ها و مدیریت آن ها را خواهید داشت. این نرم افزار در مصرف ترافیک اینترنت شما دقت به خرج می دهد و آن را به حداقل می رساند. الگوریتم های برنامه به گونه ای تنظیم شده اند که شما مروری امن را تجربه کنید، فیلم ها و ویدیوها را در فول اسکرین ببینید، و با app lock جلوی قطع شدن ناهنگام ویدیوها را بگیرید. این نرم افزار جلوی تبلیغات را نیز می گیرد و سرعت دانلود شما را افزایش می دهد. می توانید استریم هایی سریع را انتظار داشته باشید. Wecript بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست. دانلود کروم اندروید , دانلود فایرفاکس فوکوس , دانلود فایرفاکس اندروید و دانلود Yandex Browser از دیگر مرورگرهای مفید اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Wecript


- بیش از ده هزار کاربر از سراسر جهان

- سرعت بالا در مرور وب

- کاهش دادن مصرف ترافیک اینترنت

- مرور امن و جلوگیری از ترکرها

- جلوگیری از پاپ آپ ها و تبلیغات مزاحم

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- حالت reader و desktop برای وب سایت ها

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- دارای اسکنر QR و بارکد

تصاویری از محیط نرم افزار Wecript :


دانلود Wecript برای اندروید  دانلود Wecript برای اندروید  دانلود Wecript برای اندروید  دانلود Wecript برای اندروید  دانلود Wecript برای اندروید


پسورد فایل :
کپی