آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.25 Website Builder for Android برنامه طراحی وب سایت با اندروید

دانلود Website Builder for Android برای اندروید

Website Builder for Android یکی از اولین برنامه های کارآمد در زمینه طراحی وب سایت ها می باشد که برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. می توانید از ویژگی های یکسانی در کامپیوترها، گوشی ها، تبلت ها و ... استفاده کنید. این برنامه امکان تغییر دادن آسان یک سیستم به سیستم دیگر و منتشر کردن وب سایت را برای شما به وجود می آورد. ابزار بهینه سازی این امکان را به شما می دهد که وب سایت های مناسبی ایجاد کنید که بازدید کننده ها از کار با آن لذت ببرند. Website Builder for Android رابط کاربری بسیار شفاف و مناسبی دارد که طراحی وب سایت ها را برای شما آسان می کند. این نرم افزار بیشتر مثل یک مربی است؛ چرا که شما در ساخت وب سایت پله به پله راهنمایی می کند. رفتار بازدیدکننده های وب سایتتان را در قالب آماری مشاهده کنید. گوشیتان را بچرخانید تا ببینید وب سایتتان در کامپیوتر چه ظاهری دارد.

Website Builder for Android رابط کاربری دوستانه ای دارد که حتی از نسخه اورجینال SimDif کار کردن با آن آسان تر می باشد. این نرم افزار بیش از 1 میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. باگ های گزارش شده برای نسخه های قبلی برطرف شده است. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Website Builder for Android :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- مدیریت کردن preset ها

- بررسی رسپانسیو بودن وب سایت ها

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- مشاهده رفتار کاربران وب سایت

- بهینه سازی وب سایت از جهات مخلتف

- راهنمایی در ساخت وب سایت

- شخصی سازی فونت، اشکال و ...

- ویرایش کردن مستقیم مقادیر عددی

تصاویری از Website Builder for Android


دانلود Website Builder for Android برای اندروید  دانلود Website Builder for Android برای اندروید  دانلود Website Builder for Android برای اندروید  دانلود Website Builder for Android برای اندروید  دانلود Website Builder for Android برای اندروید  دانلود Website Builder for Android برای اندروید


پسورد فایل :
کپی