آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.0 QR Scanner اسکنر بارکد QR برای اندروید

دانلود QR Scanner برای اندروید

QR Scanner یکی از بهترین برنامه های موجود برای باز کردن بارکد های QR می باشد که لینک های شما را به شکل امن باز می کند. اگر به وب سایت خطرناکی هدایت شوید، این برنامه جلوی باز شدن سایت را می گیرد. برای همین با باجگیر ها و محتواهای خطرناک رو به رو نمی شوید. این نرم افزار به شکل کاملا رایگان ارائه شده است و یکی از بزرگترین کمپانی های امنیتی آن را حمایت می کند: Trend Micro. این نرم افزار هیچ تبلیغی نشان نمی دهد. می توانید بارکدها را به شکل زنده اسکن کنید، یا بارکدهای موجود در تصاویری که از قبل در اختیار دارید را اسکن کنید. این نرم افزار قادر به نشان دادن متن های موجود در بارکدهای QR، مخاطبین، وای فای، مکان ها، و بسیاری دیگر است.

QR Scanner حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان است. این نرم افزار امتیاز بالای 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این اپلیکیشن، دسترسی های غیر ضروری از شما طلب نمی کند و کاملا من می باشد. QR Scanner وب سایت های امن را با رنگ سبز، و وب سایت های خطرناک را با رنگ قرمز برای شما نشان می دهد. البته به شما حق انتخاب داده می شود که به وب سایت های خطرناک نیز وارد شوید. QR Scanner بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می گردد. دانلود نرم افزار QR BarCode و دانلود ByteScout BarCode Reader از دیگر برنامه های اسکن امن بارکدهای QR می باشد.

ویژگی های نرم افزار QR Scanner


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- اسکن کردن انواع بارکدهای QR

- اسکن کردن با دوربین یا از تصاویر موجود در گالری

- بلاک کردن وب سایت های خطرناک

- عدم نمایش تبلیغات

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- سازگار با تبلت ها و انواع گوشی ها

 اسکن کردن موقعیت مکانی، وای فای و ...

تصاویری از محیط نرم افزار QR Scanner :


دانلود QR Scanner برای اندروید  دانلود QR Scanner برای اندروید  دانلود QR Scanner برای اندروید  دانلود QR Scanner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی