آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2171 FairEmail برنامه مدیریت ایمیل برای اندروید

دانلود FairEmail برای اندروید

FairEmail نرم افزاری محبوب برای مدیریت ایمیل ها می باشد که تقریبا از تمامی سرویس های ارائه ایمیل پشتیبانی می کند. اگر به حریم شخصیتان اهمیت می دهید، FairEmail گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این نرم افزار از پروتکل های غیر استانداردی نظیر Microsoft Exchange Web Services و Microsoft ActiveSync پشتیبانی نمی کند. اما با آن می توانید جمیل، یاهو، Outlook و ... خود را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار با سورس باز ارائه شده، و برای همین امنیت بیشتری نسبت به نسخه های مشابه خود دارد. در این اپلیکیشن، بیش از آن که روی رابط کاربری کار شده باشد، بر روی امنیت و حریم خصوصی کار شده است. می توانید تعداد نامحدودی از اکانات ها را به راحتی اضافه کنید. مصرف این اپلیکیشن از ترافیک اینترنتی شما پایین می باشد.

علاوه بر این حجم برنامه کم است و دو تم تیره و روشن برای آن ارائه شده است. FairEmail مدام بروز می شود و امکانات تازه ای به آن اضافه می گردد. می توانید به شکل آفلاین ایمیل هایی که قبلا باز کرده اید را مشاهده کنید. این اپ به گونه ای طراحی شده است که مصرف کمتری نسبت به برنامه های مشابه از باتری گوشی شما داشته باشد. از انواع رمزگذاری ها پشتیبانی می شود. می توانید فرمت پیام ها را به گونه ای تغییر دهید که جلوی فیشینگ را بگیرید. FairEmail بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست..دانلود نرم افزار Nine Mail - Best Biz Email App و  دانلود نرم افزار myMail از دیگر برنامه های مدیریت ایمیل اندروید می باشند.


دانلود FairEmail

✅ نام نرم افزارFairEmail❤️ تعداد دانلود892
⭐نسخه نرم افزار1.2171🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل45 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FairEmail


- کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- ارائه شده به شکل سورس باز

- دارای دو تم تیره و روشن

- جلوگیری از فیشینگ

- دارای inbox مرتب و جذاب

- مصرف کم از منابع سیستمی

- پشتیبانی از سرویس های ایمیل مختلف

- پشتیبانی از انواع رمزگذاری ها

- راه اندازی سریع و بی دردسر ایمیل

تصاویری از محیط نرم افزار FairEmail :


دانلود FairEmail برای اندروید  دانلود FairEmail برای اندروید  دانلود FairEmail برای اندروید  دانلود FairEmail برای اندروید  دانلود FairEmail برای اندروید


پسورد فایل :
کپی