آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.3 Creative Launcher لانچر خلاقانه برای اندروید

دانلود Creative Launcher برای اندروید

Creative Launcher لانچری منحصر به فرد می باشد که ویژگی های نو آورانه ای را در اختیار شما می گذارد. دراور این اپلیکیشن کیبورد هوشمندی دارد که با کمک آن می توانید اپلیکیشن هایتان را بسیار سریع بیابید. از بیش از 1000 تم جذاب پشتیبانی می شود. این نرم افزار تقریبا از تمام icon pack های موجود برای سیستم های اندرویدی پشیتبانی می کند. از فرمان های لمسی مختلف پشتیبانی می شود. می توانید سایز شبکه برنامه را تغییر دهید. حالت های مختلفی برای لانچر طراحی شده است. از حالت تیره برای محیط های تاریک می توانید استفاده کنید. امکان تغییر دادن سایز آیکون ها وجود دارد.

این اپلیکیشن یک memory booster نیز در خود گنجانده است که با آن به راحتی می توانید سرعت سیستمتان را بالا ببرید. این اپلیکیشن دارای ویژگی هایی نظیر app lock نیز می باشد. اعلامیه ایمیل ها، پیامک ها و ... به شما نشان داده می شود. می توانید مصرف انرژی سیستمتان را کاهش دهید. ویژگی های قدرتمند متنوعی در اختیارتان قرار می گیرد. این نرم افزار امکان پنهان کردن اپلیکیشن ها را نیز به شما می دهد. می توانید نرم افزار هایتان را در دسته بندی های مختلفی قرار دهید. Creative Launcher قادر به قفل کردن قالب دسکتاپ می باشد. این اپلیکیشن را می توانید روی اندروید 4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود GO Launcher از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Creative Launcher


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- مود تاریک بهینه شده

- مصرف پایین از باتری

- خالی کردن رم از برنامه های پس زمینه

- پنهان کردن آسان اپلیکیشن ها

- امکان قفل کردن نرم افزار ها و بازی ها

- نمایش اعلامیه برای ایمیل ها و پیامک های دریافتی

- جست و جوی سریع اپلیکیشن های دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار Creative Launcher :


دانلود Creative Launcher برای اندروید  دانلود Creative Launcher برای اندروید  دانلود Creative Launcher برای اندروید  دانلود Creative Launcher برای اندروید  دانلود Creative Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی