آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Japanese Kanji Study 4.4.8 برنامه آموزش کانجی ژاپنی برای اندروید

دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید

Japanese Kanji Study نرم افزاری ساده و مناسب برای یادگیری کانجی ژاپنی می باشد. با فلش کارت ها کانجی ها را بهتر به خاطر بسپارید، از کوییز های انعطاف پذیر برنامه برای تقویت مهارت هایتان استفاده کنید و چالش های مختلف را پشت سر بگذارید. هر کانجی دارای اطلاعات و مثال های متعددی است که شما را با معانی و تعابیر مختلف آن آشنا می سازد. شما می توانید مجموعه های شخصی خود را بسازید. اگرچه این برنامه به شکل کامل رایگان نیست، اما بسیاری از امکانات آن را می توانید به شکل نامحدود و رایگان استفاده کنید. از آن مهم تر این که تبلیغی در برنامه مشاهده نخواهید کرد.

برای بیش از 6 هزار کانجی جست و جو کنید، با نحوه رسم آن ها آشنا شوید. به هر تعداد که می خواهید رادیکال ها را با یک دیگر ترکیب کنید. می توانید رسم کاراکترها را با انیمیشن مشاهده کنید. مطالعه معانی مختلف کانجی ها، و تمرین روی آن ها به راحتی انجام می شود. می توانید معانی را شخصی سازی کنید و بخش های دلخواه را پنهان نمایید. با به چالش کشیدن خود در رسم حروف کانجی، مهارت خود را در این زمینه بهبود ببخشید. از حالت self-check استفاده کنید تا تلاش های شما برای رسم حروف، با جواب واقعی مقایسه شود. Japanese Kanji Study را می توانید روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Japanese Kanji Study


- بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز باورنکردنی 4.9 از 5 در گوگل پلی

- آموزش نحوه رسم کانجی ها

- کوییز ها با امکان شخصی سازی کردن

- تمرین کردن رسم کانجی

- آموزش معانی مختلف کانجی ها

- استفاده از فلش کارت ها

- امکان پنهان کردن معانی دلخواه

- عدم نمایش تبلیغات آزاردهنده

 

آموزش نصب Japanese Kanji Study


1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.


تصاویری از محیط نرم افزار Japanese Kanji Study :


دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید  دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید  دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید  دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید  دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید  دانلود Japanese Kanji Study برای اندروید


پسورد فایل :
کپی