آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.7.0 TOAST File نصب برنامه مدیریت فایل ها برای اندروید

دانلود TOAST File برای اندروید

TOAST File برای مدیریت فایل هایتان، چه تعداد نرم افزار روی سیستمتان نصب کرده اید؟ این اپلیکیشن کار تمام آن ها را یکجا برای شما انجام می دهد. از جمله ویژگی های این نرم افزار مدیریت فایل های موجود در سیستم شما، مدیریت فضای ابری، و کنترل فایل های ریموت است. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و طراحی متریال و چشم نوازی دارد. در عین حال تبلیغی مشاهده نمی کنید. می توانید فایل ها را در دسته بندی های مختلف بر اساس فرمتی که دارند مشاهده کنید. این نرم افزار از SD card سیستم شما نیز پشتیبانی می کند. می توانید فایل هایی که زیاد از آن ها استفاده می کنید را در دسته بندی جدایی مشاهده کنید.

برای استفاده از سرویس های این برنامه؛ نیازی به ساخت اکانت نخاوهید داشت. اشتراک گذاری فایل ها به راحتی انجام می شود. می توانید از TOAST File برای دسترسی به فایل های کامپیوتر و گوشیتان استفاده کنید. فایل هایتان را با این اپلیکیشن، راحت تر از همیشه به اشتراک بگذارید. می توانید لینکی را برای همه؛ یا افراد خاصی به اشتراک بگذارید تا فایل های شما را دانلود کنند. این نرم افزار از پلتفرم های مختلف پشتیبانی می کند. می توانید به انواع فضاهای ابری نظیر گوگل درایو متصل شوید و فایل هایتان را مدیریت کنید. TOAST File بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. ASTRO File Manager و دانلود سولید اکسپلورر و دانلود ES File Explorer از سری فایل منیجر های معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار TOAST File


- رابط کاربری متریال و کاملا مدرن

- مدیریت آسان فایل ها

- سازگار با تبلت ها

- مشاهده فایل ها در دسته بندی های مختلف

- مدیریت فایل های ریموت

- مدیریت فضای ابری

- مشاهده فایل های نصبی سیستم

- مدیریت فضای ابری

- جست و جوی سریع فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار TOAST File :


دانلود TOAST File برای اندروید  دانلود TOAST File برای اندروید  دانلود TOAST File برای اندروید  دانلود TOAST File برای اندروید  دانلود TOAST File برای اندروید


پسورد فایل :
کپی