آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.8.6 WPS PDF برنامه تبدیل پی دی اف و باز کردن pdf برای اندروید

دانلود WPS PDF برای اندروید

WPS PDF نرم افزار محبوبی دیگر از ناشر WPS Office می باشد که امکانات متنوعی را در اختیار شما می گذارد. اگر از خواندن فایل های pdf در گوشی یا تبلت خود لذت می برید، WPS PDF انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با این اپلیکیشن می توانید فایل های pdf تان را به عکس تبدیل کنید، آن ها را فشرده کنید، بخش های دلخواه را های لایت کنید، جست و جو انجام دهید، فایل هایتان را ویرایش کنید، از مارک آپ ها استفاده کنید و بسیاری دیگر از ویژگی ها را به شکل رایگان تجربه کنید. با WPS PDF قادر به رسم اشکال دلخواه روی فایل هایتان خواهید بود.

می توانید یادداشت برداری انجام دهید، متن اضافه کنید، و از رنگ های مختلف برای نشانه گذاری فایل هایتان استفاده کیند. امکان استفاده از underline و strikethrough نیز وجود دارد. رابط کاربری برنامه دوستانه بوده و کار کردن با آن آسان می باشد. می توانید صفحات دلخواه pdf را بوک مارک کنید تا بعدا از آن استفاده کنید. تنظیم کردن روشنایی گوشی به راحتی انجام می شود. حالت شب مطالعه در محیط های کم نور را برای شما راحت می کند. می توانید فایل های pdf تان را به راحی به اشتراک بگذارید. Reflow کردن فایل های pdf امکان پذیر است. می توانید فایل pdf را مثل کتاب مطالعه کنید. WPS PDF بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.ezPDF Reader  و  دانلود Google PDF Viewer و دانلود نرم افزار Lirbi Reader PRO+ از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار WPS PDF


- کاهش دادن حجم فایل

- اشتراک گذاری سریع فایل های pdf

- چرخش خودکار فایل

- رمزگذاری روی فایل با پسورد دلخواه

- دارای حالت شب برای محیط های تاریک

- رابط کاربری دوستانه

- تبدیل کردن فایل pdf به تصویر

- ترجمه شده به زبان های مختلف زنده دنیا

- عملکرد سریع در لود کردن فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار WPS PDF :

دانلود WPS PDF برای اندروید  دانلود WPS PDF برای اندروید  دانلود WPS PDF برای اندروید  دانلود WPS PDF برای اندروید  دانلود WPS PDF برای اندروید


پسورد فایل :
کپی