آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.2 Nox Lucky Wallpaper مجموعه والپپیرهای با کیفیت برای اندروید

دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید

Nox Lucky Wallpaper نرم افزاری بی نظیر برای پیدا کردن تصاویر پس زمینه با کیفیت برای گوشی می باشد. با این برنامه می توانید از عکس های سه بعدی و HD برای گوشیتان استفاده کنید. دسته بندی های مختلفی از جمله انیمیشت، طبیعت، محض، و ... در برنامه گنجانده شده است. این برنامه از بسیاری از برند ها نظیر سامسونگ، هواوی، ویوو و ... پشتیبانی می کند. می توانید والپیپر های دلخواه خود را با کیفیت بالا پیدا کنید. گوشیتان را با فیلترهای متنوعی نظیر Gamma, ConBri, WhiteImage, SinCity, GaussianNoise, SportLight شخصی سازی کنید. رنگ های تصویر پس زمینه ای که انتخاب کرده اید را بر اساس نیازتان تغییر دهید تا تصویری منحصر به فرد را داشته باشید. می توانید تصاویری که طراحی کرده اید را ذخیره کنید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

عکس هایی با کیفیت های 4K, QHD, و UHD در برنامه گنجانده شده اند تا از تمام ظرفیت گوشی خود برای مشاهده تصویر استفاده می کند. می توانید این تصاویر را به شکل رایگان دانلود کنید. امکان گرفتن تصاویر والپیپر پرمیوم با چرخ شانس وجود دارد. این نرم افزار دارای مجموعه بزرگی است که به تدریج بزرگتر هم می شود. هر عکس دلخواهی را با جست و جوی سریع برنامه می توانید بیابید. Nox Lucky Wallpaper بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Nox Lucky Wallpaper


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- کیفیت بالای والپیپرهای ارائه شده

- امکان اشتراک گذاری والپیپرها

- دانلود رایگان والپیپرهای پرمیوم با چرخ شانس

- استفاده از فیلترهای متنوع

- استفاده از گیف ها به عنوان پس زمینه گوشی

- بروزرسانی روزانه والپیپرها

- ارائه والپیپرها در ابعاد مختلف

- تغییر دادن رنگ های عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار Nox Lucky Wallpaper :


دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید  دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید  دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید  دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید  دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید  دانلود Nox Lucky Wallpaper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی