آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.6 Apple Music نصب برنامه اپل موزیک برای اندروید

دانلود Apple Music برای اندروید

Apple Music با این برنامه به میلیون ها موسیقی و کتابخانه اپل موزیک خود دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن تبلیغی نشان نمی دهد. برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. بیش از 60 میلیون موسیقی را در کاتالوگ این برنامه خواهید یافت. می توانید موسیقی های دلخواه خود را با Chromecast استریم کنید. موسیقی های محبوبتان را دانلود کنید و به آن ها بدون وای فای یا داده ها گوش فرا دهید. پلی لیست دلخواه خود را ایجاد کنید، و میکس های اختصاصی و پیشنهاد های روزانه بر اساس موسیقی های مورد علاقه خود دریافت کنید. می توانید محتوای اورجینال و اختصاصی را در این اپلیکیشن بیابید.

به موسیقی های خوانندگان محبوبتام گوش دهید. امکان گوش دادن به ایستگاه های رادیویی از سراسر جهان وجود دارد. پروفایلی ایجاد کنید و دوستانتان را دنبال کنید تا ببینید آن ها به چه موزیکی گوش می دهند. اعضای جدید 3 ماه اشتراک رایگان دریافت می کنند. بعد از اتمام این زبان باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید. ویژگی های این برنامه بر اساس کشوری که در آن زندگی می کنید می تواند متفاوت باشد. برای همین اگر ویژگی خاصی برای شما فعال نیست؛ باید از نرم افزار های تحریم شکن استفاده کنید. Apple Music بر روی اندروید های مختلف بر اساس سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود Apple Music

✅ نام نرم افزارApple Music❤️ تعداد دانلود2301
⭐نسخه نرم افزار4.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل130 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Apple Music


- بیش از 50 میلیون کاربر

- کتابخانه بسیار بزرگ 60 میلیونی

- امکان دانلود کردن موسیقی ها

- کیفیت بسیار بالا در پخش موسیقی ها

- دنبال کردن دوستان

- ارائه 3 ماه اشتراک رایگان

- ارائه جدیدترین موسیقی های روز دنیا

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

- ایجاد پلی لیست دلخواه

- اضافه کردن موسیقی ها به علاقه مندی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Apple Music :

دانلود Apple Music برای اندروید  دانلود Apple Music برای اندروید  دانلود Apple Music برای اندروید  دانلود Apple Music برای اندروید  دانلود Apple Music برای اندروید


پسورد فایل :
کپی