آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.18 Mirror Pro 2020 برنامه آینه حرفه ای برای اندروید

دانلود Mirror Pro 2020 برای اندروید

Mirror Pro گوشی شما را به یک آینه جیبی تبدیل می کند. می توانید آینه ای با کیفیت HD و ویژگی های منحصر به فرد داشته باشید. این نرم افزار چهره شما را شناسایی می کند و به شما کمک می کند که آرایش کنید. امکان زوم کردن روی صورت وجود دارد. شما می توانید حتی چهره تان را در محیط های تاریک مشاهده کنید. امکان تنظیم کردن شدت نور وجود دارد. رابط کاربری برنامه ساده بوده و به راحتی می توانید از ویژگی های متنوع آن استفاده نمایید. امکان فریز کردن تصویر و دانلود آن وجود دارد. از هر دو حالت افقی و عمودی پشتیبانی می شود. بعد از انجام آرایش می توانید از خود سلفی بگیرید. عکس هایتان را در گالری گوشی ذخیره کنید تا بتوانید آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

البته توجه داشته باشید که عامل اصلی تعیین کننده کیفیت سلفی ها، و نمایش چهره در این آینه، دوربین جلوی گوشی شما می باشد. ابزار های مختلف این اپلیکیشن در قالب مناسبی ارائه شده اند تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. Mirror Pro امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از صد هزار کاربر دارد. این نرم افزار با تبلت ها نیز سازگار است و قادر به نمایش چهره ی شما، در صورت داشتن دوربین جلو می باشد. Mirror Pro بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.دانلود نرم افزار Mirror Lab و دانلود Mirror - Makeup and shaving with Real light mirror از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Mirror Pro


- حل شدن باگ های جزئی

- مشاهده چهره در محیط های کم نور

- امکان فریز کردن تصویر

- امکان زوم کردن روی چهره

- شناسایی خودکار چهره

- نمایش صورت با کیفیت hd

- امکان گرفتن سلفی از صورت

- رابط کاربری ساده و دوستانه

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

 

آموزش نصب

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

تصاویری از محیط نرم افزار Mirror Pro :


دانلود Mirror Pro 2020 برای اندروید  دانلود Mirror Pro 2020 برای اندروید  دانلود Mirror Pro 2020 برای اندروید  دانلود Mirror Pro 2020 برای اندروید  دانلود Mirror Pro 2020 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی