آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.7 Editable animated text Gif ساخت متن های متحرک برای اندروید

دانلود Editable animated text Gif برای اندروید

Editable animated text Gif نرم افزاری است که با آن می توانید متن های ساده تان را به گیف و ویدیو تبدیل کنید. این اپلیکیشن امکان ایجاد افکت های زیبا و خیره کننده ای را به وجود می آورد که متن های شما را در رسانه های اجتماعی جذاب می سازد. می توانید از استایل های منحصر به فرد متنی استفاده کنید، گیف ها و ویدیوهایتان را ذخیره کنید و در رسانه های اجتماعی نظیر واتس آپ، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و ... به اشتراک بگذارید. متن ها را می توانید ویرایش کنید و متن های دلخواهتان را اضافه کنید. این برنامه از تمام زبان های زنده دنیا پشتیبانی می کند. می توانید گیف ها و ویدیوها را در رزولوشن های مختلفی ذخیره کنید.

امکان اضافه کردن افکت های مختلف به شکل رندوم وجود دارد. از انیمیشن هایتان خروجی بگیرید، متن دلخواهتان را اضافه کنید و از استایل مناسب برای متن هایتان استفاده کنید. خروجی گرفتن گیف یا ویدیو با سرعت بالایی انجام می شود. مجموعه بزرگی از رزولوشن ها تحت پوشش برنامه قار دارد. می توانید از اموجی ها و سمبل های موجود در کیبوردتان استفاده کنید. Editable animated text Gif به شکل رایگان ارائه شده است و امکان بروزرسانی آن را خواهید داشت. این نرم افزار امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده، و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Editable animated text Gif


- بهینه شدن عملکرد کلی برنامه

- امکان تغییر دادن طول ویدیو

- امکان تغییر دادن سرعت انیمیشن

- خروجی گرفتن در قالب گیف یا فیلم

- خروجی گرفتن با سرعت بالا

- پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا

- ویرایش کردن راحت متون

- استفاده از اموجی ها و سمبل ها

- اضافه کردن افکت های تصادفی

- رزولوشن های متنوع برای خروجی گرفتن

تصاویری از محیط نرم افزار Editable animated text Gif :


دانلود Editable animated text Gif برای اندروید  دانلود Editable animated text Gif برای اندروید  دانلود Editable animated text Gif برای اندروید  دانلود Editable animated text Gif برای اندروید

 

آموزش نصب Editable animated text Gif

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی