آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.7 Protect Me محافظت از اکانت های آنلاین در برابر هک برای اندروید

دانلود Protect Me برای اندروید

Protect Me آیا اطلاعات حساسی در سیستمتان ذخیره کرده اید و فکر می کنید هکر ها به آن ها دسترسی ندارد؟ اشتباه می کنید، اطلاعات آنلاین شما همیشه در معرض سرقت توسط اپلیکیشن های خطرناک و سارقان اینترنتی هستند. اگر اطلاعات مهمی مثل شماره کارت، نام، آدرس، اطلاعات شخصی، پزشکی، پولی و ... دارید باید امنیت سیستمتان را بالاتر ببرید. این نرم افزار را دانلود کنید و از اکانت های آنلاینتان محافظت کنید؛ پیش از آن که خیلی دیر شود. این نرم افزار دسترسی های غیر مجاز را تشخیص می دهد و جلوی هک شدن شما را می گیرد. پیش از این که هکرها بتوانند اطلاعات حیاتی شما را به سرقت ببرند، این نرم افزار آن ها را به شکل فوری بلاک می کند.

می توانید از فیس بوک، جمیل، اینستاگرام، توییتر، و ... خود محافظت کنید. Protect Me گوشی شما را مورد پایش قرار می دهد. در صورتی که اپلیکیشنی تلاش کند اطلاعات شما را به سرقت ببرد، این برنامه به شما هشدار می دهد. با جلوگیری از اتصالات وای فای خودکار، می توانید امنیتتان را بالاتر ببرید. در صورتی که به اینگونه شبکه ها متصل شوید؛ این برنامه به شما هشدار می دهد. Protect Me بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Protect Me


- محافظت از اکانات های آنلاین

- پایش دائمی سیستم

- متوقف کردن فعالیت اپلیکیشن های خطرناک

- حفاظت از اطلاعات شخصی

- هشدار به کاربر در صورت فعالیت مشکوک

- جلوگیری از وصل شدن به وای فای خطرناک

- محافظت از اکانت اینستاگرام، گوگل و ...

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Protect Me :


دانلود Protect Me برای اندروید  دانلود Protect Me برای اندروید  دانلود Protect Me برای اندروید  دانلود Protect Me برای اندروید  دانلود Protect Me برای اندروید


پسورد فایل :
کپی