آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.2.0 Tetra Filer Free مدیریت فایل تترا برای اندروید

دانلود Tetra Filer Free برای اندروید

Tetra Filer Free نرم افزاری ساده با استایلی مناسب است که روی مدیریت فایل های وجود در حافظه داخلی شما تمرکز دارد. این برنامه روی کم حجم بودن، آسان بودن، و امن بودن تمرکز دارد. می توانید فایل هایتان را در حالت لیست مشاهده کنید. از امکانات استانداردی مثل کپی، کات، و حذف کردن فایل ها پشتیبانی می شود. می توانید فولدرهای جدیدی بسازید، نام فایل هایتان را تغییر دهید، با وایلدکارت ها جست و جو کنید، فایل ها را فشرده کنید، یا از حالت فشرده خارج کنید، ویژگی های مختلف فایل هایتان را ببینید، بوک مارک اضافه کنید، شورت کات بسازید، چند فایل را به شکل همزمان انتخاب کنید. امکان مرتب کردن فایل ها را با ترتیب دلخواه خواهید داشت.

می توانید فایل هایتان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تصویر بند انگشتی فایل های ویدیوی، تصویری، و فایل های نصبی را در برنامه خواهید دید. Tetra Filer Free دارای تم تیره نیز می باشد. البته برای فعال کردن آن باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید. Tetra Filer Free بیش از صد هزار کاربر دارد و از sd card حتی در گوشی های جدید با اندروید 10 پشتیبانی می کند. می توانید این اپ را روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا نمایید. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار Tetra Filer Free :


- مدیریت آسان فایل ها

- رابط کاربری متریال با ظاهری جذاب

- مشاهده فایل های دانلود شده

- دسته بندی جداگانه فایل های تصویری

- مشاهده اطلاعات فایل ها

- اضافه کردن بوک مارک های دلخواه

- ساخت فولدر های جدید

- مشاهده فضای خالی سیستم

- مشاهده وضعیت خواندن و نوشتن فایل انتخابی

تصاویری از محیط نرم افزار Tetra Filer Free :


دانلود Tetra Filer Free برای اندروید  دانلود Tetra Filer Free برای اندروید  دانلود Tetra Filer Free برای اندروید  دانلود Tetra Filer Free برای اندروید  دانلود Tetra Filer Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی