آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.67 Best Mp3 Editor برنامه ویرایش فایل های صوتی mp3 برای اندروید

دانلود Best Mp3 Editor برای اندروید

Best Mp3 Editor یکی از بهترین برنامه های موجود برای ویرایش فایل های صوتی mp3 می باشد که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید فایل های ویدیویی خود را برش بزنید و اصلاح کنید. از فرمت های متنوعی مثل AAC, WAV, M4A و ... پشتیبانی می شود. می توانید موسیقی دلخواه خود را به راحتی در گوشیتان بیابید. بعد از این که فایلتان را اصلاح کردید، می توانید آن را به عنوان صدای زنگ گوشی، تن اعلامیه، یا صدای آلارم تنظیم کنید. برای ایجاد ریمیکس، دو موسیقی مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید. می توانید فرمت های یکسان یا متفاوت را با یک دیگر ترکیب کنید و صدایی تازه به وجود بیاوزید.

علاوه بر این قادر به تنظیم کردن حجم صدای موسیقی خود خواهید بود. تعداد نامحدودی از فایل های صوتی را با یک دیگر ترکیب کنید. اهمیتی ندارد که فرمت یا بیت ریت آن ها متفاوت باشد، این برنامه قادر به یکی کردن آن هاست. می توانید فایل های صوتی خود را به فرمت های دلخواه تبدیل کنید. Best Mp3 Editor امکان تغییر دادن سرعت پخش موسیقی را نیز برای شما به وجود می آورد. در این اپلیکیشن می توانید تمپوی صدایتان را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. Best Mp3 Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Best Mp3 Editor

✅ نام نرم افزارBest Mp3 Editor❤️ تعداد دانلود1157
⭐نسخه نرم افزار1.0.67🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Best Mp3 Editor


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف

- امکان برش زدن فایل های صوتی

- ترکیب کردن فایل ها با یک دیگر

- تنظیم tempo ی آهنگ ها

- امکان تبدیل کردن فرمت ها به یک دیگر

- تغییر دادن سرعت پخش فایل

- ترکیب کردن تعداد نامحدودی از فایل ها

- اصلاح کردن دقیق فایل صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار Best Mp3 Editor :


دانلود Best Mp3 Editor برای اندروید  دانلود Best Mp3 Editor برای اندروید  دانلود Best Mp3 Editor برای اندروید  دانلود Best Mp3 Editor برای اندروید  دانلود Best Mp3 Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی