آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.74 DocStorer محافظت از فایل ها برای اندروید

دانلود DocStore برای اندروید

DocStorer نرم افزاری قدرتمند می باشد که با استفاده از آن می توانید آرشیوی دیجیتالی از فایل های شخصیتان بسازید که شامل یادداشت ها، کارت ها و .... می شود. دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن اطلاعات شخصیتان باشید. علاوه بر این هیچ فردی بجز شما به آن ها دسترسی نخواهد داشت. عکس هایتان را با پسورد دلخواه قفل کنید و اسنادتان را امن نگه دارید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که در آن اسکن مدارک و تصاویر حساس خود را در آن قرار دهید و با رمزگذاری روی آن ها، از آن ها در مقابل هک محافظت کنید. فایل های شما با پین کدی که تعیین کرده اید قفل می شوند و علاوه بر این در گالری نشان داده نمی شوند. این نرم افزار سریع می باشد. علاوه بر این به محض نصب آن، بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای قادر به استفاده از تمام ویژگی های آن خواهید بود.

DocStorer کاملا رایگان بوده و کار کردن با آن آسان می باشد. DocStorer: Photo Notes بیش از ده هزار کاربر دارد و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. رابط کاربری این اپلیکیشن، طراحی مدرنی دارد که مطابق استاندارد های گوگل است. DocStorer برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده، و روی آن ها بدون افت کیفیت نشان داده می شود. این اپلیکیشن را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار DocStorer


- بیش از ده هزار کاربر

- اضافه شدن زبان های جدید به برنامه

- رابط کاربری متریال و ساده

- مدیریت تصاویر و اسناد شخصی

- گذاشتن پین کد دلخواه روی برنامه

- پنهان کردن عکس ها از برنامه های جانبی

- کم حجم نسبت به برنامه های مشابه

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- رمزگذاری سریع روی عکس ها و مدارک

تصاویری از محیط نرم افزار DocStorer :


دانلود DocStore برای اندروید  دانلود DocStore برای اندروید  دانلود DocStore برای اندروید  دانلود DocStore برای اندروید  دانلود DocStore برای اندروید

 

آموزش نصب :


1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.


پسورد فایل :
کپی