آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1.5 eSound - Free music player برنامه موزیک پلیر عالی برای اندروید

دانلود eSound برای اندروید

eSound - Free music player به موزیک های خود همیشه گوش دهید، حتی زمانی که آفلاین هستید. موسیقی های جدید پیشنهادی را مشاهده کنید. تعداد نامحدودی از موسیقی های رایگان، بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار می گیرد. تمام ویژگی های این اپلیکیشن رایگان است. هیچ نیازی به خرید اکانت های پرمیوم، مثل نرم افزار اسپوتیفای وجود ندارد. می توانید به بیش از 150 میلیون موسیقی موجود در یوتوب، در این برنامه گوش فرا دهید. امکان جست و جوی هوشمند موسیقی ها، آلبوم ها، ریمیکس ها و بسیاری دیگر وجود دارد. علاوه بر این پلی لیستتان را می توانید مدیریت کنید. روی آن تکرار بگذارید، یا موسیقی هایتان را به شکل تصادفی ترکیب کنید. در این برنامه می توانید موسیقی های محبوبتان را مدیریت کنید.

هم می توانید پلی لیست های آفلاین بسازید و هم پلی لیست های آنلاین. مجموعه بزرگی از ژانر های مختلف تحت پوشش این برنامه قرار دارند از جمله پاپ، راک، رپ، لاتین و بسیاری دیگر. در eSound - Free music player می توانید sleep timer دلخواه خود را تعیین کنید تا در زمان دلخواه، به شکل خودکار موسیقی قطع شود. این نرم افزار یکی از بهترین کتابخانه های موسیقی است که به خاطر رایگان بودن، از برنامه های مشابه ممتاز می شود. eSound - Free music player بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار eSound - Free music player


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- هوشمند، پیشنهاد موسیقی های جدید

- مدیریت فایل های صوتی

- ساخت پلی لیست آنلاین و آفلاین

- بروز شدن موسیقی های برتر

- ایجاد تکرار یا تصادف در پخش موسیقی ها

- پوشش مجموعه بزرگی از ژانر های مختلف

- گوش دادن به بیش از 150 میلیون موسیقی یوتوب

- اشتراک گذاشتن پلی لیست های محبوب

تصاویری از محیط نرم افزار eSound - Free music player :


دانلود eSound برای اندروید  دانلود eSound برای اندروید  دانلود eSound برای اندروید  دانلود eSound برای اندروید


پسورد فایل :
کپی