آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.2.3 Idea Note یادداشت برداری صوتی و متنی برای اندروید

دانلود Idea Note برای اندروید

Idea Note نرم افزاری شناور برای یادداشت برداری می باشد. سرعت بالا، مشخصه اصلی این برنامه می باشد. نیازی به خروج از اپلیکیشنی که در آ« کار می کنید ندارید. می توانید این اپلیکیشن را مستقیما روی اپلیکیشن دیگرتان بکشید و تصاویر، متن ها، یا صدای دلخواه خود را در آن ذخیره سازی کنید. می توانید ایده هایتان را هنگام مشاهده فیلم به برنامه اضافه کنید. امکان استخراج متن به شکل مستقیم از وب به برنامه وجود دارد. حتی نیاز نیست مرورگرتان را ببندید. قابلیت تشخیص صدا، با دقت بالایی صدای شما را ضبط می کند. می توانید ملاقات های خودتان را ضبط کنید. حتی اگر اپلیکیشن پاک شود، اطلاعات شما در حافظه گوشیتان محفوظ خواهد ماند. می توانید برچسب های مختلفی برای یادداشت هایتان تعیین کنید تا آرشیو کردن آن ها حتی آسان تر شود. امکان مارک کردن یادداشت ها با رنگ بندی های مختلف وجود دارد.

Idea Note دارای قابلیت یادآورنده قدرتمندی است. می توانید برنامه زمانی دلخواه روزانه، هفتگی، ماهانه یا شخصی خود را برای برنامه تنظیم کنید تا در زمان مورد نظر برنامه به شما مطلب دلخواهتان را یادآوری کند. یادداشت هایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. می توانید یادداشت هایتان را در فضای ابری این برنامه آپلود کنید تا همیشه آن ها را در اختیار داشته باشید. Idea Note بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست. دانلود D Notes و دانلود Samsung Notes از دیگر برنامه های نوت برداری در اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Idea Note


- یادداشت برداری صوتی با دقت بالا

- امکان اضافه کردن متن و تصویر

- امکان نگه داری اطلاعات در فضای ابری

- اشتراک گذاری یادداشت ها با سایر افراد

- آرشیو کردن یا حذف کردن یادداشت ها

- ایجاد یادآور دلخواه برای برنامه

- یادداشت برداری بدون نیاز به بستن برنامه ها

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Idea Note :


دانلود Idea Note برای اندروید  دانلود Idea Note برای اندروید  دانلود Idea Note برای اندروید  دانلود Idea Note برای اندروید  دانلود Idea Note برای اندروید


پسورد فایل :
کپی