آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.2 Wind Speed Cleaner پاک کننده سریع اندروید

دانلود Wind Speed Cleaner برای اندروید

Wind Speed Cleaner یکی از بهترین بهینه ساز های اندروید است که امتیاز بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. با این برنامه می توانید عملکرد کلی سیستمتان را بهبود ببخشید و فایل های اضافی و قدیمی را پاک سازی کنید. این اپلیکیشن تصاویر کش شده، فایل های بی ارزش و بسیاری دیگر را از گوشی شما پاک می کند. می توانید فضای سیستمتان را به شکل قابل توجهی آزاد کنید و عملکرد کلی سیستمتان را بهبود ببخشید. این نرم افزار به شکل خودکار اپلیکیشن های زمینه شما که استفاده ای از آن ها نمی شود را غیر فعال می کند. با این ویژگی سرعت کلی سیستمتان افزایش پیدا خواهد کرد. Wind Speed Cleaner پردازنده سیستم شما را به شکل قابل توجهی خنک می کند.

زمانی که دمای گوشیتان از حد استاندارد بالا بزند، این نرم افزار به شما هشدار خواهد داد. می توانید وضعیت گوشیتان را به شکل زنده مشاهده کنید. در صورتی که گوشیتان زیادی داغ کرد، می توانید برنامه های سنگین را موقتا ببندید تا فشار زیادی به پردازنده و رم گوشیتان نیاید. Wind Speed Cleaner دارای رابط کاربری گرافیکی مدرنی است که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. این اپلیکیشن دارای بیش از 50 هزار کاربر می باشد و می توانید آن را روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا کنید. از تبلت ها نیز پشتیبانی می شود.

ویژگی های نرم افزار Wind Speed Cleaner


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- کسب امتیاز بلایا 4.8 از 5 در گوگل پلی

- بهینه سازی گوشی به شکل قابل توجه

- افزایش دادن سرعت موبایل

- خنک کردن پردازنده

- خالی کردن رم از برنامه های اضافی

- تقویت کردن عملکرد گوشی

- افزایش دادن طول عمر باتری

- پاک کردن فایل های اضافی و موقتی

تصاویری از محیط نرم افزار Wind Speed Cleaner :


دانلود Wind Speed Cleaner برای اندروید  دانلود Wind Speed Cleaner برای اندروید  دانلود Wind Speed Cleaner برای اندروید  دانلود Wind Speed Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی