آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.8.1 Gaaiho PDF Reader پی دی اف ریدر برای اندروید

دانلود Gaaiho PDF Reader برای اندروید

Gaaiho PDF Reader نرم افزاری رایگان با رابط کاربری منحصر به فردی می باشد که نظیر آن را احتمالا مشاهده نکرده اید. این برنامه قالب خاصی دارد که خواندن کتاب ها را برای شما آسان می کند. می توانید کامنت ها، فایل های ضمیمه شده، اسناد رمزگذاری شده، پکیج ها و بسیاری دیگر را در برنامه مشاهده کنید. امکان مشاهده فایل های پی دی اف در حالت تک صفحه ای، یا پیوسته وجود دارد. می توانید مود های شب یا روز انتخاب کنید تا نور و رنگ بندی برنامه به شکلی تغییر کند که کمترین فشار به چشمان شما بیاید. بر روی شماره صفحه بزنید، عدد دلخواه خود را وارد کنید و به آن صفحه هدایت شوید. اضافه کردن و ویرایش کردن بوک مارک ها به راحتی انجام می شود.

می توانید در فایل خود جست و جو انجام دهید و لغت دلخواهتان را پیدا کنید. این اپلیکیشن فرمت، فونت و ... اصلی پی دی اف شما را با کیفیت بالا نشان می دهد. از text reflow پشتیبانی می شود. این قابلیت بخش های اضافی و خالی را حذف می کند. می توانید بخش های دلخواه از کتابتان را های لایت کنید، کامنت اضافه کنید و رنگ آن را شخصی سازی کنید. حتی قادر به تنظیم میزان شفافیت رنگ هایتان نیز خواهید بود. امکان کشیدن اشکال دلخواه در صفحات وجود دارد. Gaaiho PDF Reader بر روی اندروید 3.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Gaaiho PDF Reader


- تغییر نام دادن و مدیریت فایل ها

- اشکال رسم دلخواه روی پی دی اف

- اضافه کردن کامنت

- های لایت کردن با رنگ دلخواه

- دارای دو مود شبانه و روزانه

- جست و جو کردن محتوای دلخواه در فایل

- اضافه کردن بوک مارک و ویرایش آن

- undo کردن تغییرات انجام شده در پی دی اف

- رفتن فوری به صفحه دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار Gaaiho PDF Reader :


دانلود Gaaiho PDF Reader برای اندروید  دانلود Gaaiho PDF Reader برای اندروید  دانلود Gaaiho PDF Reader برای اندروید  دانلود Gaaiho PDF Reader برای اندروید  دانلود Gaaiho PDF Reader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی