آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1.48 K7 Mobile Security آنتی ویروس قدرتمندK7 برای اندروید

دانلود K7 Mobile Security برای اندروید

K7 Mobile Security با استفاده از این برنامه می توانید گوشی خود را هوشمند تر و امن تر کنید. اسمارتفون ها شما را به جهان مجازی نزدیک تر می کنند. اما در عین حال ویروس ها، مالور ها، اسپایور ها و ... آن ها را مورد هدف قرار می دهند و امنیت شما را تهدید می کنند. با این اپلیکیشن می توانید گوشی خود را کاملا امن کنید و از اطلاعاتتان محافظت کنید. این نرم افزار دارای امکاناتی نظیر ضد سرقت کردن گوشی، بلاک کردن تماس ها و پیامک ها، هشدار SIM و ... می باشد. این نرم افزار از گوشی شما در مقابل سرقت های دیجیتالی محافظت می کند. حتی اگر گوشیتان را گم کرده اید نیاز نیست نگران باشید.

سیستم پیشرفته ضد سرقت این برنامه از گوشی شما محافت می کند و به شما کمک می کند که گوشیتان را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که در مواقع دلخواه سیستم شما را اسکن کند. این اپلیکیشن قادر به بلاک کردن مخاطبین دلخواه شماست. کافیست شماره فرد مزاحم را وارد برنامه کنید تا از شر او راحت شوید. این اپلیکیشن از شما در مقابل وب سایت های فیشینگ محافظت خواهد کرد. K7 Mobile Security بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار K7 Mobile Security


- بلاک کردن افراد مزاحم

- جلوگیری از وب سایت های فیشینگ

- ایجاد برنامه زمانی برای اسکن گوشی

- مقابله با ویروس ها و تروجان ها

- محافظت در مقابل سرقت

- ارائه شده به شکل رایگان

- هوشمند تر کردن گوشی

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار K7 Mobile Security :


دانلود K7 Mobile Security برای اندروید  دانلود K7 Mobile Security برای اندروید  دانلود K7 Mobile Security برای اندروید  دانلود K7 Mobile Security برای اندروید  دانلود K7 Mobile Security برای اندروید


پسورد فایل :
کپی