آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.11 Gallery Latest 2020 گالری مدرن و جدید برای اندروید

دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید

Gallery Latest 2020 جدیدترین ویژگی های بهترین گالری های محبوب را به ارمغان می آورد. می توانید تمام عکس ها، فیلم ها و ... را بر اساس تاریخ، مان ریودادها، محل گرفتن عکس و ... مرتب کنید. با کلیک کردن روی آیکون گالری تمام ویژگی های یک ویرایشگر عکس، آلبوم تصاویر، ویرایشگر فیلم، نمایش دهنده ویدیو و ... در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید فیلم ها یا عکس هایتان را در حالت شبکه یا لیست به نمایش بگذارید. امکان انتخاب کردن چند فولدر یا عکس وجود دارد. می توانید آن ها را همزمان پنهان کنید، جا به جا یا کپی یا حذف کنید. این اپلیکیشن دارای تم های مختلفی است که می توانید آن ها را شخصی سازی کنید.

امکان تغییر دادن قالب، رنگ پس زمینه، رنگ متون و ... تم این برنامه وجود دارد. عکس ها، فولدرها و ... خود را به راحتی پنهان کنید. این اپلیکیشن از تمام فرمت های تصویری و ویدیویی رایج نظیر png, jpg, mkv, mp4, mov, avi, 3gp, flv پشتیبانی می کند. می توانید روی عکس هایتان زوم کنید، یا دوبار ضربه بزنید تا زوم انجام شود. می توانید از عکس هایتان اسلایدشو بسازید. عکس هایتان را ببینید، جزئیات ویدیوهایتان را مشاهده کنید. از محتواهای خصوصی خود با پسورد محافظت کنید. Gallery Latest 2020 بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Gallery Latest 2020


- ویرایش فایل های ویدیویی

- بهبود پیدا کردن عملکرد کلی برنامه

- امکان ویرایش تم برنامه

- حل شدن باگ ها یبرنامه

- امکان مدیریت به شکل گروهی روی فایل ها

- قفل کردن گالری

- رمزگذاری روی عکس ها و ویدیوها

- ساخت اسلایدشو از عکس ها

- امکان پنهان کردن عکس ها

تصاویری از محیط نرم افزار Gallery Latest 2020 :


دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Latest 2020 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی