آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.8 SplitCloud Double Music پخش همزمان دو موسیقی در اندروید

دانلود SplitCloud Double Music برای اندروید

SplitCloud Double Music تنها نرم افزاری است که با آن می توانید به دو موسیقی متفاوت به شکل همزمان گوش دهید. اگر می خواهید هدفونتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و هر کدامتان آهنگ متفاوتی را گوش دهید این برنامه به کارتان می آید. پلی لیست های اختصاصی خود را بسازید. موسیقی های دلخواهتان را جست و جو کنید. می توانید انواع موسیقی ها یا آلبوم های موجود در گوشیتان را با سرعت بالا پیدا کنید. این اپلیکیشن رادیوهای جهانی را نیز تحت پوشش قرار داده است و می توانید به رسانه های مرتبط نیز گوش فرا دهید. موسیقی های ترند شده و محبوب را بیابید و از گوش ددان آن ها لذت ببرید. می توانید از این برنامه در حالت معمولی نیز استفاده کنید. در این حالت هدفون شما تنها یک موسیقی را پخش خواهد کرد. لیست موسیقی های محبوبتان را در اکانت soundcloud ذخیره سازی کنید.

می توانید پیش نمایش هر موسیقی ای را مشاهده کنید. این اپلیکیشن بر اساس موسیقی هایی که گوش می دهید به شما پیشنهاداتی نیز می کند. موسیق یهای شما به شکل تصادفی ترکیب می شوند و بنابرین پلی لیست های شما تنوع بیشتری خواهند داشت. SplitCloud Double Music امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار SplitCloud Double Music


- بهبود پیدا کردن عملکرد کلی برنامه

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- امکان پخش دو موسیقی متفاوت از هدفون

- ثبت پلی لیست ها در اکانت sound cloud

- پیشنهاد دادن موسیقی های جذاب

- جست و جوی سریع بین موسیقی ها

- امکان ایجاد چند پلی لیست دلخواه

- رابط کاربری متریال و دوستانه

- دارای بیش از 500 هزار کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار SplitCloud Double Music :


دانلود SplitCloud Double Music برای اندروید  دانلود SplitCloud Double Music برای اندروید  دانلود SplitCloud Double Music برای اندروید  دانلود SplitCloud Double Music برای اندروید  دانلود SplitCloud Double Music برای اندروید


پسورد فایل :
کپی