آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Menhera-chan Stickers for WhatsApp 2019 استیکرهای بامزه منهرا برای واتساپ اندروید

دانلود Menhera برای اندروید

Menhera-chan Stickers for WhatsApp توجه داشته باشید که برای استفاده از این مجموعه استیکرها، باید آخرین ورژن واتس آپ را روی گوشیتان نصب کرده باشید. این اپلیکیشن جدید ترین استیکرهای menhera را در اختیار شما قرار می دهد. اضافه کردن استیکر های این مجموعه به واتس آپ کار راحتی می باشد. کافیست برنامه را باز کنید و بر روی دکمه سبر رنگ add to whatsapp بزنید تا استیکرها را به واتس آپتان اضافه کنید. این اپلیکیشن امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. Menhera-chan Stickers for WhatsApp توسط بیش از صد هزار کاربر نصب شده است.

ویژگی خاص این مجموعه در این است که بیشتر احساسات مختلف، در استیکرها گنجانده شده است تا بتوانید از این استیکرها تحت شرایط مختلف استفاده کنید. حجم مجموعه استیکرها در برنامه نشان داده می شود و می توانید آن ها را با سرعت بالایی دانلود کنید. استیکر های موجود در این برنامه دارای کیفیت بالایی هستند و حتی در صفحات نمایش بزرگ مثل تبلت ها، دچار افت کیفیت نمی گردند. در صورتی که برنامه را نصب کردید اما استیکرها اضافه نشد، اقدام به بروز رسانی واتس آپتان کنید، احتمالا مشکل از بروز نبودن آن است. Menhera-chan Stickers for WhatsApp بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. استیکر برای واتساپ و دانلود واتساپ اندروید و دانلود واتساپ کامپیوتر پست های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Menhera-chan Stickers for WhatsApp


- اضافه کردن آسان استیکر ها به واتس آپ

- رابط کاربری دوستانه

- مجموعه های کم حجم

- اضافه شدن سریع استیکر ها به واتس آپ

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 100 هزار کاربر

- سازگار با انواع تبلت ها

- استیکر های مختلف برای شرایط متنوع

تصاویری از محیط نرم افزار Menhera-chan Stickers for WhatsApp :


دانلود Menhera برای اندروید  دانلود Menhera برای اندروید  دانلود Menhera برای اندروید  دانلود Menhera برای اندروید


پسورد فایل :
کپی