آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 6 QReduce: Photo Reducer فشرده سازی انواع عکس ها برای اندروید

دانلود QReduce برای اندروید

QReduce: Photo Reducer با دقت بالایی عکس های شما را فشرده می کند. دو حالت گروهی و انفرادی در برنامه گنجانده شده است. می توانید عکس ها را با هر کیفیت و سایزی فشرئه کنید. عکس های فشرده شما حجمی از مرتبه کیلوبایت یا مگابایت خواهند داشت. در مود گروهی قادر به فشرده سازی و تغییر سایز دادن چند عکس به شکل همزمان هستید. می توانید فایل زیپ عکس های فشرده شده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. نام فایل، و ابعاد آن بدون تغییر باقی می ماند. می توانید فرمت هایی مثل JPEG, PNG, BMP را وارد برنامه کنید تا عملیات فشرده سازی برای آن ها انجام شود. اکثر عکس هایی که با دوربین گوشی میگیرید در یکی از فرمت های JPEG, PNG ذخیره می شود بنابرین قادر به فشرده سازی انواع عکس های گوشی خود خواهید بود.

در صورتی که در کار با برنامه به مشکل خوردید، می توانید گزینه Handle large images without sampling را فعال کنید تا دیگر با مشکل هنگی رو به رو نشوید. QReduce: Photo Reducer قادر است تا حد بسیار زیادی، عکس های شما را فشرده کند. البته اگر حجم عکستان را خیلی پایین بیاورید، افت کیفیت محسوسی را مشاهده خواهید کرد و برای همین بهتر است از تنظیمات متوسط استفاده کنید. QReduce: Photo Reducer بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار QReduce: Photo Reducer


- فشرده سازی انواع عکس ها

- خروجی گرفتن با فرمت jpg و png

- اشتراک گذاری فایل زیپ فایل های فشرده شده

- فشرده کردن چند عکس به شکل همزمان

- دارای دو حالت انفرادی و گروهی

- فشرده کردن عکس ها با سایز مطلوب

- امکان فشرده کردن فرمت های JPEG, PNG, BMP

- حفظ ابعاد معمول عکس

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار QReduce: Photo Reducer :


دانلود QReduce برای اندروید  دانلود QReduce برای اندروید  دانلود QReduce برای اندروید  دانلود QReduce برای اندروید  دانلود QReduce برای اندروید


پسورد فایل :
کپی