آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.7.2.2 Epiphany - quotes lock screen لاک اسکرین نقل قول ها برای اندروید

دانلود Epiphany برای اندروید

Epiphany - quotes lock screen لاک اسکرینی با بیش از 5 هزار نقل قول است. با این اپلیکیشن، هر بار که صفحه گوشیتان را روشن می کنید الهام میگیرید. می توانید با الگو صفحه گوشیتان را قفل کنید. امکان بوک مارک کردن نقل قول های محبوب وجود دارد. اضافه کردن memo به صفحه نمایش امکان پذیر است. می توانید با کلیک بر روی نام افراد، او را جست و جو کنید. اکان شخصی سازی کردن پس زمینه این لاک اسکرین وجود دارد. تغییر دادن رنگ، عکس، یا تصویر کاربری به راحتی انجام می شود. میتوانید فونت را شخصی سازی کنید. حتی می توانید نقل قول های دلخواه خود را به برنامه اضافه کنید. نقل قول ها هر زمانی که صفحه گوشی روشن می شود به نمایش در می آید.

Epiphany - quotes lock screen بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. کار کردن با برنامه آسان م یباشد. لیست نقل قول هایی که به برنامه اضافه کرده اید را می توانید در برنامه مشاهده کنید. امکان تغییر دادن نوع فونت، سایز، رنگ و ... به راحتی وجود دارد. Epiphany - quotes lock screen برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و با کیفیت بالا در آن ها نشان داده می شود. ممکن است در برنامه تبلیغ مشاهده کنید. Epiphany - quotes lock screen بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Epiphany - quotes lock screen


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- امکان اضافه کردن نقل قول های شخصی

- دارای بیش از 5 هزار نقل قول محبوب

- قفل کردن صفحه نمایش با الگو

- شخصی سازی کردن فونت برنامه

- تغییر دادن رنگ فونت

- تغییر دادن تصویر پس زمینه لاک اسکرین

- بوک مارک کردن نقل قول های محبوب

- جست و جو کردن افراد با کلیک بر روی نام آن ها

تصاویری از محیط نرم افزار Epiphany - quotes lock screen :


دانلود Epiphany برای اندروید  دانلود Epiphany برای اندروید  دانلود Epiphany برای اندروید  دانلود Epiphany برای اندروید


پسورد فایل :
کپی