آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.1 Smart Night Watch ساعت و آلارم تاریک برای اندروید

دانلود Smart Night Watch برای اندروید

Smart Night Watch یکی از بهترین آلارم های موجود برای سیستم های اندرویدی می باشد که یکی از تیره ترین ظاهر ها را دارد. این اپلیکیشن استایل های مختلفی را د راختیار شما می گذارد. هم می توانید ساعت خود را در حالت آنالوگ مشاهده کنید و هم در حالت دیجیتالی. برای لاک اسکرین گوشی شما نیز ساعتی اختصاصی در نظر گرفته شده است. والپیپر های جذاب، ویجت برای آلارم، شمارنده و تایمر، و تقویم از جمله ویژگی های دیگر این برنامه هستند. Smart Night Watch امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. چیزی که این برنامه را از سایر برنامه های مشابه جدا می کند، طراحی خاص آن است که کوچکترین اذیتی چشمان شما را نمی کند.

می توانید به راحتی چند آلارم مختلف را تنظیم کنید. این آلارم ها می توانند در روز های دلخواه شما تکرار شوند. Smart Night Watch بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. ویژگی های تازه ای به این برنامه اضافه شده است. و باگ هایی که کاربران گزارش کرده اند برطرف شده است. این نرم افزار بیش از نیم میلیون کاربر با خود اختصاص داده است. می توانید تصویر پس زمینه تازه ای را در این ورژن از برنامه مشاهده کنید. ساعت ها با رنگ بندی های مختلف در اختیار شما قرار می گیرند. Smart Night Watch بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Smart Night Watch


- رابط کاربری با طراحی بی نظیر

- محیطی تیره و چشم دوست

- دارای تقویم دقیق

- تصویر پس زمینه جذاب

- تنظیم کردن تایمر دلخواه

- استایل های مختلف برای ساعت ها

- تنظیم کردن چند آلارم به شکل همزمان

- صداهای آلارم ها می توانند صدای زنگ گوشی باشند

تصاویری از محیط نرم افزار Smart Night Watch :


دانلود Smart Night Watch برای اندروید  دانلود Smart Night Watch برای اندروید  دانلود Smart Night Watch برای اندروید  دانلود Smart Night Watch برای اندروید  دانلود Smart Night Watch برای اندروید


پسورد فایل :
کپی