آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.8.9 Network Browser فایل منیجر شبکه برای اندروید

دانلود Network Browser برای اندروید

Network Browser برای بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. با این برنامه می توانید فایل های موجود در شبکه ویندوزتان را مدیریت کنید. این اپلیکیشن قادر به وصل شدن به ویندوز های استاندارد یا Samba share ها می باشد. از این اپلیکیشن برای پیدا کردن فایل ها، مشاهده تصاویر، پخش کردن موزیک شبکه، مشاهده ویدیو ها و ... استفاده کنید. این نرم افزار حتی قادر است به لینوکس و Mac OSX smb samba هم متصل شود. شما باید آی پی آدرس شبکه ای که می خواهید به آن متصل شوید را بدانید. البته می توانید در نقش مهمان وصل شوید، یا با تعیین نام کاربری و رمز عبور، با اکانت خاص خود وصل شوید. با ضربه زدن روی فایل مورد نظر، می توانید آن را در سیستم اندرویدیتان باز کنید.

در حال حاضر ذخیره کردن اطلاعات یا آپلود آن ها روی شبکه پشتیبانی نمی شود. اما ممکن است در آپدیت های بعدی، این ویژگی به این نرم افزار اضافه شود. در حال حاضر از فرمت های mp3, mp4 و m4v برای پخش مستقیم از شبکه پشتیبانی می شود. Network Browser امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. در ابتدا کار کردن با برنامه کمی مشکل به نظر می رسد، اما به محض آن که با ویژگی های آن آشنا شوید می توانید از ابزار متنوع آن برای نیاز های مختلف خود استفاده کنید. Network Browser بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Network Browser :


- پخش فایل های صوتی موجود در شبکه

- وصل شدن با آی پی به شبکه

- سازگار با شبکه لینوکس، ویندوز و مکینتاش

- رابط کاربری کلاسیک و ساده

- مشاهده ویدیوهای موجود در شبکه

- فعلا امکان آپلود کردن و ذخیره کردن اطلاعات وجود ندارد

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- دسته بندی اطلاعات در گروه های مختلف

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Network Browser :


دانلود Network Browser برای اندروید  دانلود Network Browser برای اندروید  دانلود Network Browser برای اندروید  دانلود Network Browser برای اندروید  دانلود Network Browser برای اندروید


پسورد فایل :
کپی