آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 9.0 Sec Notes- Free Secure Notepad برنامه رمزگذاری روی یادداشت ها برای اندروید

دانلود Sec Note برای اندروید

Sec Notes- Free Secure Notepad با این اپلیکیشن می توانید یادداشت برداری انجام دهید و روی یادداشت هایتان رمز بگذارید تا هیچ کس بجز شما به آن ها دسترسی نداشته باشد. امکان ایجاد یادداشت های ساده، spreadsheet ها و checklist ها در این برنامه امکان پذیر است. می توانید با پسورد، الگو، یا پین کد یادداشت هایتان را رمزگذاری کنید. داده های شما به گونه ای در Sec Notes- Free Secure Notepad رمزگذاری می شوند که حتی اگر سارق گوشی شما را روت کند، نتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. این نرم افزار می تواند رمز را از روی فایل های رمزگذاری شده، با داشتن رمز بردارد.

در Sec Notes- Free Secure Notepad می توانید برای هر یادداشت شورت کات متفاوتی بسازید تا سریع تر به آن دسترسی داشته باشید. پشتیبان گیری خودکار در فضاهای ابری نظیر گوگل درایو و دراپ باکس از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. داده های شما با رمزگذاری AES128 محافظت می گردند. سه نوع مختلف از یادداشت ها را می توانید ایجاد کنید. علاوه بر این از فرمت های مختلف متنی پشتیبانی می شود. می توانید یادداشت از فایلهایتان اضافه کنید. Sec Notes قادر به خروجی گرفتن از یادداشت ها در sd card شماست. جالب تر این که spreadsheet هایی که در این برنامه ایجاد می کنید از فرمول های اکسل پشتیبانی می کنند. Sec Notes بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Sec Notes:


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- حل شدن مشکل پشتیبان گیری در اندروید 10

- تولید رمز تصادفی برای فایل ها

- امکان شخصی سازی فونت های برنامه

- اشتراک گذاری یادداشت با دیگران

- برداشتن رمز از روی یادداشت های رمزگذاری شده

- رمزگذاری با الگو، پسورد، پین کد و ...

- ایجاد سه نوع مختلف از یادداشت ها

- ایجاد فایل های اکسل و اضافه کردن فرمول به آن ها

تصاویری از محیط نرم افزار Sec Notes:


دانلود Sec Note برای اندروید  دانلود Sec Note برای اندروید  دانلود Sec Note برای اندروید


پسورد فایل :
کپی