آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.15 StreamGuru برنامه فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

دانلود StreamGuru برای اندروید

StreamGuru برای استفاده از این برنامه لازم نیست گوشی شما روت شده باشد. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و به راحتی می توانید از ویژگی های مختلف آن استفاده کنید. تمام کارها با یک ضربه انجام می شود. می توانید صفحه نمایش خود را با face cam ضبط کنید. این نرم افزار دارای تایمر نیز هست. می توانید از ابزار explainer برای ویدیوهای آموزشی خود استفاده کنید. امکان برش زدن ویدیو ها و بهینه کردن آن ها وجود دارد. این نرم افزار می تواند برای استریم و ضبط کردن بازی ها استفاده شود. StreamGuru قادر به استریم زنده در یوتوب نیز هست. می توانید صدای گوشی خود را با این برنامه ضبط کنید.

این نرم افزار دکمه ای خاص به گوشی شما اضافه می کند که با آن می توانید فرآیند ضبطتان را کنترل کنید، بدون آن که این دکمه در ضبط نشان داده شود. بنابرین افرادی که ویدیوهای شما را مشاهده می کنند قادر به تمرکز بر روی کارهایی که شما انجام می دهید هستند و حواسشان پرت نخواهد شد. می توانید حین فیلم برداری از گوشی، از خود نیز همزمان فیلم بگیرید. چهره شما در گوشه پایین صفحه گوشی شما نشان داده می شود. البته مکان آن را می توانید شخصی سازی کنید و به نقطه دلخواه ببرید. StreamGuru را می توانید روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار StreamGuru


- دارای تایمر و شمارنده

- استریم زنده برای یوتوب

- اصلاح و برش ویدیو ها

- دارای ابزار explainer برای ویدیوهای آموزشی

- ضبط کردن بازی ها و نرم افزار ها

- کیفیت بالای ویدیوهای ضبط شده

- امکان ضبط کردن صدا علاوه بر ویدیو

- دارای دکمه جادویی برای کنترل فرآیند ضبط

- کاربردی برای استریم بازی های محبوب

تصاویری از محیط نرم افزار StreamGuru :


دانلود StreamGuru برای اندروید  دانلود StreamGuru برای اندروید  دانلود StreamGuru برای اندروید  دانلود StreamGuru برای اندروید  دانلود StreamGuru برای اندروید


پسورد فایل :
کپی