آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.3 Sax HD Video player پلیر ویدیو و فیلم برای اندروید

دانلود Sax HD Video player برای اندروید

Sax HD Video player مدیاپلیری hd می باشد که قادر است تمام فرمت های محبوب ویدویی را بدون مشکل در سیستم اندریودی شما نشان دهد. از فرمت هایی مثل AVI, MP3, WAV, AAC, MOV, MP4, WMV, RMVB, FLAC, 3GP, MPG, FLV و حتی ویدیوهای 4k نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار به شکل خودکار تمام ویدیوهای موجود در سیستم شما را شناسایی می کند. این اپلیکیشن کامل می باشد و شما را از برنامه های دیگر بی نیاز می سازد. می توانید شدت صدا، نور و ... را حین مشاهده فیلم با حرکات لمسی تغییر دهید. این نرم افزار رایگان می باشد و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. از این اپ می توانید به عنوان پخش کننده mp3 نیز استفاده کنید. این نرم افزار رزولوشن واقعی ویدیوهای شما را نمایش می دهد. می توانید به سادگی ویدیوهای با کیفیت را بدون لگ مشاهده نمایید.

این نرم افزار دارای decoder ای ویژه برای decode کردن است. Sax HD Video player از مود Picture in picture نیز پشتیبانی می کند. می توانید فیلم هایتان را در حالت پاپ آپ نیز مشاهده کنید. امکان پخش کردن موسیقی ها در پس زمینه، و استفاده همزمان از این نرم افزار و برنامه ای دیگر در حالت split mode وجود دارد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی می کند. می توانید با باند اکولایزر قدرتمند این برنامه، تجربه شنیداری متفاوتی را بدست آورید. Sax HD Video player بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Sax HD Video player


- کسب امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- مشاهده در حالت اسلوموشن

- دارای اکولایزر قدرتمند

- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی

- تنظیم کردن حجم صدا و نور در مدیاپلیر

- مشاهده فایل های ویدویی در مود های مختلف

- حجم کم نسبت به برنامه های مشابه

- تنظیم کردن ویدیو در جهت دلخواه

- افکت های صوتی فوق العاده

تصاویری از محیط نرم افزار Sax HD Video player


دانلود Sax HD Video player برای اندروید  دانلود Sax HD Video player برای اندروید  دانلود Sax HD Video player برای اندروید  دانلود Sax HD Video player برای اندروید  دانلود Sax HD Video player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی